Het is weer tijd om iets weg te geven, dit keer geven wij maar liefst 3 keer een LG WK7 Wifispeaker weg! Wil je kans maken? Lees dan snel verder.
De LG WK7 Wifispeaker is een unieke speaker, via wifi kun je eenvoudig muziek uit de speaker afspelen van bijvoorbeeld je favoriete artiest! Hier even de belangrijkste specificaties die de speaker zo uniek maakt:
- MERIDIAN-technology, heldere zang & diepe bas;
- Audio in hoge resolutie;
- Geluid van studiokwaliteit voor iedereen;
- Google Assistant;
- Audio afspelen in meerdere ruimtes;
- Stijlvol minimalistisch design in Titan Black;
Wil je deze speaker winnen? Mooi! Wij geven deze namelijk drie keer weg! Wat je hier voor moet doen?
De winactie is op dit moment gesloten, check de Community regelmatig om te zien of er een nieuwe winactie is!
FAQ
Hoe kan ik de speaker winnen?
Simpel! Reageer in dit topic waarom jij de speaker wilt winnen. Op 14 maart 2023 zullen wij de winnaars bekend maken. Wij zullen 3 keer de LG WK7 wifispeaker weggeven.
Hoe weet ik of ik heb gewonnen?
Op 14 maart zal Johrick de winnaars hier in dit topic bekend maken. Om de speakers op te kunnen sturen zal hij de winnaars een privebericht sturen met hierin het verzoek om de volgende gegevens op te sturen: voornaam, achternaam, postcode en huisnummer.
Let op: je dient woonnachtig in Nederland te zijn om te prijs te kunnen ontvangen.
Wie kiest de winnaar uit?
T-Mobile zal 3 winnaars uitkiezen, over de uitslag kunnen geen rechten worden ontleend. T-Mobile zal uiterlijk 24 maart de speakers opsturen naar de winnaars.