Hoi Rcll, van harte welkom op de Community! Goed om te lezen dat je de betaling inmiddels hebt gedaan en leuk dat je een nieuw abonnement wil afsluiten. Gaat het om 06-nummer **47? Ik kan dit nummer niet meer in ons systeem vinden. Ik heb daarom ook op je e-mailadres gezocht en ik zag een mail voorbijkomen met de vraag over je BKR-registratie. Om de BKR-registratie te verwijderen wil ik je vragen het volgende te doen.
Stuur een e-mail naar incasso@odido.nl met als onderwerp ‘Verzoek belangenafweging’. Vermeld in de e-mail alsjeblieft:
- Je mobiele nummer bij Odido
- Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
- De reden dat je het niet eens bent met de registratie
- Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
- En stuur documenten mee ter onderbouwing
Onze Incasso-afdeling neemt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling en zorgt voor een terugkoppeling. Vraag in deze e-mail ook direct hoe het zit met de verwerking van Preventel. Mijn collega's kunnen je hier ook direct meer informatie over geven. Door de verwerkingstijd kan het 5 werkdagen duren voordat ze reageren. Laat je het me weten als je ze hebt gesproken? Ik blijf graag op de hoogte en mocht ik dan nog iets voor je kunnen doen, dan ben ik er voor je! 😄