Skip to main content
Beantwoord

Videoland Premium

• 14 september 2023
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik betaal nu voor Unlimited entertainment maar schetst mijn verbazing dat iemand die nieuw dit abonnement afsluit en 0.50c minder betaald per maand, wel Videoland Premium kan bestellen maar ik kan alleen Videoland Plus bestellen.

Gevolg dat ik er enkele malen per avond uitgeknikkerd word als de rest van de familie inlogt.

Graag zie ik dat Odido deze optie in ieder geval toevoegd aan ons abonnement. Want dit kon ook bij Netflix als upgrade.

Beste antwoord door Occaj

Als je kan verlengen zou ik dit doen, zo niet dan zit je eerst nog aan de oude voorwaarden vast van je abonnement. Odido heeft sinds de naamovergang een nieuw assortiment aan abonnementen voor nieuwe klanten of klanten die kunnen verlengen. 

Je kan via hier verlengen. https://www.odido.nl/mobiel-abonnement/verlengen

Bekijk origineel

3 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 239 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2023

Als je kan verlengen zou ik dit doen, zo niet dan zit je eerst nog aan de oude voorwaarden vast van je abonnement. Odido heeft sinds de naamovergang een nieuw assortiment aan abonnementen voor nieuwe klanten of klanten die kunnen verlengen. 

Je kan via hier verlengen. https://www.odido.nl/mobiel-abonnement/verlengen

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 september 2023

Dat is het zure, ik heb net verlengd 4mnd geleden. Wij hebben 6 abonnementen lopen bij odido nu en ook thuis internet en tv. Voel me dus wel beetje genaaid nu

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 239 reacties
  • 14 september 2023

Begrijp je gevoel, maar er zullen uiteindelijk altijd aanbiedingen komen en gaan. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen