Beantwoord

Slecht te woord gestaan in Rotterdam Lijnbaan

  • 14 May 2024
  • 6 reacties
  • 89 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag, bedankt voor het kenbaar maken van je ervaring en fijn om te horen dat je goed te woord bent gestaan bij onze winkel in Gorinchem. Natuurlijk willen we niks liever dan duidelijk en open zijn. Daarom kijken we graag met je mee naar je abonnementen. Namens het webcareteam komen wij graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan vooral een privébericht met daarin een kopie van jouw Trustpilot-review en daarbij je volledige naam, 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je 06-nummer of klantnummer in je profiel. We komen hier dan z.s.m. bij je op terug! Tot snel, Demy van Odido.

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 15 May 2024, 12:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@AvZu Hartelijk welkom bij de community van Odido. 
Je vertelt een half verhaal.  
Mogen wij ook lezen waarop Demi antwoord gaf?

En wat is er mis met het antwoord? Let op dit is een klant helpt klanten community wij weten dus niet wat er speelt.

MVG.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi AvZu, van harte welkom op de Community! Ik kan je review op Trustpilot niet vinden op je e-mailadres en 06-nummer. Wil je hier in een reactie je verhaal doen en ons laten weten wat er precies aan de hand is? Dan helpen we je met alle plezier verder! 😄

Hi AvZu, van harte welkom op de Community! Ik kan je review op Trustpilot niet vinden op je e-mailadres en 06-nummer. Wil je hier in een reactie je verhaal doen en ons laten weten wat er precies aan de hand is? Dan helpen we je met alle plezier verder! 😄

 

 

Bij de Odido winkel in Gorinchem goed te woord gestaan door de verkoopster en een goed uitleg.
In Rotterdam Lijnbaan zeer slecht te woord gestaan door de verkoper en beweerde dat mijn Tele2 abbo kwam te vervallen en dat er een nieuwe Odido abbo werd afgesloten wat ook nog eens 5 euro duurder uit kwam te vallen.
Ik heb zelf een mail gehad van Odido destijds dat het Tele2 abbo automatisch overging in een Odido abbo ( paar jaar geleden) dus foutieve informatie van de Odido medewerker.

 

Marciano,

Telefoonnummer, klantnummer, e-mails zet ik nooit in een review.

Bovenstaande in het groen heb ik op TrustPilot geplaatst.

Als reactie krijg ik het bericht van Demi, wat er in de topic is geplaatst, waarbij ik dan alle gegevens in een prive bericht moet sturen. Dit soort gegevens geef ik zelfs niet prive in een bericht door.

Het is een opmerking hoe men in een Odido winkel klanten behandeld zonder zelf te weten hoe het allemaal zit en werkt en daardoor onjuiste informatie verstrekt aan een bestaande klant.

Intussen maar zelf uitgezocht “online” hoe het werkelijk zit en die bevindingen een toestel aangeschaft en een abbo afgesloten.

Vind het jammer dat men

Reputatie 7
Badge +9

Hi AvZu, bedankt voor het plaatsen van je originele bericht! Het is me duidelijk wat er is gebeurd. Ik snap dat Demy om deze gegevens heeft gevraagd, omdat dit de standaard verificatiegegevens zijn zodat we je account kunnen inzien en daarmee een beter beeld krijgen van de situatie en wat we voor je kunnen doen. 

Allereerst mijn excuses voor hoe je in Rotterdam Lijnbaan te woord bent gestaan en dat je verkeerde informatie hebt ontvangen. Ik kan deels begrijpen dat er bij mijn collega wellicht wat miscommunicatie is geweest, omdat zaken in dit geval veel op elkaar lijken. Tele2-abonnementen blijven Tele2-abonnementen - echter valt het wel onder Odido. Maar dit betekent niet dat je Tele2-abonnement automatisch omgezet zou worden naar een Odido-abonnement. Je Tele2-abonnement zou simpelweg door blijven lopen totdat je zelf bepaalt om te verlengen naar een nieuw Hello-abonnement van Odido. Ik zou willen dat ik je deze ervaring kon besparen. Heb je voor mij de exacte datum en tijdstip dat je in de Shop in Rotterdam Lijnbaan was? Dan maak ik je feedback absoluut kenbaar bij de desbetreffende collega en manager, zodat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Is er op dit moment nog iets wat ik voor je kan doen? Laat het me dan ook weten. Ik ben er voor je! 😊

Hi AvZu, bedankt voor het plaatsen van je originele bericht! Het is me duidelijk wat er is gebeurd. Ik snap dat Demy om deze gegevens heeft gevraagd, omdat dit de standaard verificatiegegevens zijn zodat we je account kunnen inzien en daarmee een beter beeld krijgen van de situatie en wat we voor je kunnen doen. 

Allereerst mijn excuses voor hoe je in Rotterdam Lijnbaan te woord bent gestaan en dat je verkeerde informatie hebt ontvangen. Ik kan deels begrijpen dat er bij mijn collega wellicht wat miscommunicatie is geweest, omdat zaken in dit geval veel op elkaar lijken. Tele2-abonnementen blijven Tele2-abonnementen - echter valt het wel onder Odido. Maar dit betekent niet dat je Tele2-abonnement automatisch omgezet zou worden naar een Odido-abonnement. Je Tele2-abonnement zou simpelweg door blijven lopen totdat je zelf bepaalt om te verlengen naar een nieuw Hello-abonnement van Odido. Ik zou willen dat ik je deze ervaring kon besparen. Heb je voor mij de exacte datum en tijdstip dat je in de Shop in Rotterdam Lijnbaan was? Dan maak ik je feedback absoluut kenbaar bij de desbetreffende collega en manager, zodat dit in het vervolg niet meer gebeurd.

Is er op dit moment nog iets wat ik voor je kan doen? Laat het me dan ook weten. Ik ben er voor je! 😊

 

Marciano,

 

Dit was op Zondag 5 mei, zal rond 15:00 geweest zijn.

 

Maar ik vind het wel best zo, mijn profiel hier mag wel verwijderd worden. Ik vind het voor de rest geen toegevoegde waarde om hier nog te zijn.

De informatie die ik zoek vind ik wel op het internet.

 

Mvg

 

AvZu

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen AvZu, is ook helemaal goed. Ik zal je account zo direct verwijderen. Mocht je in de toekomst toch terug willen komen dan ben je natuurlijk altijd welkom. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!

Groetjes,

Marciano

Reageer