Skip to main content

Het is voor mij niet mogelijk om mijn multisim op te zeggen. Zouden jullie mij hier mee willen helpen?

Bij een ander topic met de zelfde vraag staat wel een link maar deze komt uit bij een onderhoud melding van 03 maart.

Hoi ​@Boarnsterhim 

Opzeggen gaat helaas niet meer via dit forum.  Het kan alleen telefonisch via 0800-0092.

Hi ​@Boarnsterhim, van harte welkom op onze Community! Is er een specifieke reden dat je je Multisim wilt opzeggen? Ik help je hier sowieso graag bij verder! Abonnementen kunnen we zelf niet meer opzeggen, dat kan voortaan alleen nog telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Maar bundels zoals een Multisim kunnen we uiteraard wel opzeggen. Echter, wegens een IT-issue is het momenteel niet mogelijk om een Multisim bundel op te zeggen, excuses hiervoor! Ik wil daarom een case voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het voor je in orde kunnen maken. Om dit te kunnen doen, heb ik wel nog wat informatie van je nodig. Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven in dit topic? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Hi ​@Boarnsterhim, van harte welkom op onze Community! Is er een specifieke reden dat je je Multisim wilt opzeggen? Ik help je hier sowieso graag bij verder! Abonnementen kunnen we zelf niet meer opzeggen, dat kan voortaan alleen nog telefonisch door te bellen naar: 0800-0092. Maar bundels zoals een Multisim kunnen we uiteraard wel opzeggen. Echter, wegens een IT-issue is het momenteel niet mogelijk om een Multisim bundel op te zeggen, excuses hiervoor! Ik wil daarom een case voor je doorzetten richting ons IT-team, zodat zij het voor je in orde kunnen maken. Om dit te kunnen doen, heb ik wel nog wat informatie van je nodig. Ik mis alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer ter verificatie. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven in dit topic? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag! 

Beste Pharwin,

De gegevens heb ik aangepast in mijn profiel.

Als de reden van opzegging is het niet gebruiken van de extra functionaliteit. 

Hi ​@Boarnsterhim dank voor het invullen van de juiste gegevens! Ik zie inderdaad de Multisim bundel terug bij je abonnement. Ik snap heel goed dat je deze wilt opzeggen, aangezien je er geen gebruik van maakt. Wegens een technisch issue, kan ik het momenteel niet zelf voor je opzeggen, sorry. Ik heb daarom gelijk een ticket voor je doorgezet naar ons IT-team, zodat zij het voor je kunnen oplossen. Het referentienummer is: 76667686. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen wegens drukte bij de afdeling. Het zou best kunnen dat ze het binnen een paar dagen oppakken, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Ik heb voor nu vermeld dat de Multisim bundel zo snel mogelijk moet worden stopgezet. Of heb je het liever per een specifieke datum? Zo ja, laat het dan gerust aan mij weten, dan kan ik het vermelden in het ticket! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Reageer