Skip to main content
Beantwoord

HBO Max werkt niet meer

• is een Top Poster
  • 7 reacties

HBO max werkt niet meer bij mij. Het zegt dat ik een abo moet afsluiten. Maar dat moet bij jullie vandaan komen.

Kunnen jullie dit oplossen? Mijn gegevens zijn bekend onder mijn gebruikersnaam. Ik heb de instructies al gevolgd maar zonder succes. Ik heb de “extra” al een keer uitgezet en weer aangezet maar dat heeft het niet geholpen. 

Beste antwoord door cvliet

Pharwin van Odido schreef:

Hey ​@cvliet wat fijn dat je weer gebruik kunt maken van HBO Max, lekker genieten van films & series! Excuses voor het ongemak. Aangezien je al een paar weken geen gebruik van hebt kunnen maken, ben ik best bereid om éénmalige vergoeding van € 10,00 te verwerken in je account. Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Zou je dat willen? 

Laat het maar gerust weten, dan maak ik het direct voor je in orde! 

Goedemiddag

Dit zou top zijn.

Dank!

Bekijk origineel

16 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen cvliet, van harte welkom op de Community en bedankt voor het volledig invullen van je profiel! Gaaf dat je HBO Max als Extra gebruikt. Wat apart dat je deze melding ontvangt, ik heb dit in het verleden vaker voor zien komen en ik help je graag om het op te lossen. Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Ik heb onderstaande toen vaak gebruikt en dit heeft toen altijd geholpen. Hierbij moet ik in het systeem de Extra opnieuw aanzetten. Dit heb ik zojuist gedaan. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

• Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan zie ik dat mijn collega dit gisteren ook al heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen het dan voor je onderzoeken en oplossen. Normaal gesproken hebben zij een verwerkingstijd van 14 kalenderdagen, maar als ik de huidige verwerkingstijd mag geloven, komen ze op dit moment al binnen 5 dagen aan jouw situatie toe. 😊

Casenummer: 77243708

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 april 2025

Goedemorgen, 

Helaas heeft dit niet geholpen. Ik heb weer alle stappen gevolgd maar het helpt niet. Zou het kunnen werken als ik een nieuwe HBO account aanmak? 

Mvg, 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 april 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen cvliet, van harte welkom op de Community en bedankt voor het volledig invullen van je profiel! Gaaf dat je HBO Max als Extra gebruikt. Wat apart dat je deze melding ontvangt, ik heb dit in het verleden vaker voor zien komen en ik help je graag om het op te lossen. Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd. Ik heb onderstaande toen vaak gebruikt en dit heeft toen altijd geholpen. Hierbij moet ik in het systeem de Extra opnieuw aanzetten. Dit heb ik zojuist gedaan. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om opnieuw in te loggen en weer te streamen. Mocht het niet direct lukken, probeer dan ook meteen het volgende:

• Inloggen op Mijn Odido om vervolgens naar HBO Max instellingen te gaan
  • Klik hier op Account koppelen. Log vervolgens in op de HBO Max website en zoek je abonnement op
  • Je ontvangt een bevestigingscode per mail. Vul deze in
  • Controleer in je account om te zien of de betaling nog via Odido loopt

Laat je het me weten of het is gelukt? Zo niet, dan zie ik dat mijn collega dit gisteren ook al heeft doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Zij zullen het dan voor je onderzoeken en oplossen. Normaal gesproken hebben zij een verwerkingstijd van 14 kalenderdagen, maar als ik de huidige verwerkingstijd mag geloven, komen ze op dit moment al binnen 5 dagen aan jouw situatie toe. 😊

Casenummer: 77243708

Goedemorgen, 

Helaas heeft dit niet geholpen. Ik heb weer alle stappen gevolgd maar het helpt niet. Zou het kunnen werken als ik een nieuwe HBO account aanmak? 

Mvg, 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@cvliet dank voor de toelichting! Het is niet nodig om een nieuw account aan te maken, aangezien de bundel bij je abonnement al actief is. Ik zie dat je ook screenshots naar ons had gemaild, deze heb ik gelijk toegevoegd aan het ticketnummer, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is. Op dit moment is het ticket in behandeling bij ons IT-team. Wanneer er meer bekend is of een oplossing, zullen zij dit telefonisch of per mail met je delen. Het is voor nu geduldig afwachten, sorry! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 16 april 2025

Wanneer wordt dit opgelost? Het is alweer 5 dagen geleden en het werkt nog steeds niet.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@cvliet ik snap heel goed dat je het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben! Ik heb het ticket erbij gepakt en ik zie dat deze momenteel nog in behandeling is bij onze technische afdeling. Het lijkt wat complexer dan verwacht, waardoor het langer duurt om het op te lossen. Excuses voor het ongemak! Zodra de oplossing bekend is, zul je telefonisch of per mail op de hoogte worden gesteld. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 april 2025

Ik ben benieuwd hoe jullie mij gaan compenseren want dit duurt echt heel erg lang en ik betaal best veel om die dienst via jullie te hebben. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@cvliet ik wil net als jij niets liever dat het zo snel mogelijk wordt opgelost, zodat je lekker kunt genieten van HBO Max. Als het is opgelost, zullen we uiteraard met je meekijken naar een gepaste compensatie, komt helemaal goed! 

Voor nu wens ik je een heel fijn (Paas)weekend! 

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 21 april 2025

Ik probeer HBO max te bestellen, maar ik krijg een error met enkel een plaatje van een rode kruis (zonder tekst). Dus ik heb geen idee waarom ik geen overeenkomst van e 167.88EUR af kan sluiten. Heb ik per se een mobiele abonnement nodig? Zo ja, vanwaar de koppelverkoop?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 april 2025

Ik zie dat jullie bezig zijn. Ik krijg een inlogmailtje van Max. Helaas werkt het nog steeds niet: 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Sleer wat leuk dat je interesse hebt in HBO Max, lekker veel series en films kijken! Heb je momenteel een mobiel abonnement bij ons? Dan kun je voor € 9,99 per maand HBO Max als een losse bundel bij je abonnement nemen. Heb je bijvoorbeeld Unlimited Plus of Premium? Dan kun je deze '’Extra'’ inwisselen voor punten en kost het je niets extra's! Meer informatie hierover kan je terugvinden op onze website. Als je geen mobiel abonnement bij ons hebt, dan kun je uiteraard de dienst gewoon los bij HBO Max zelf bestellen. 

Mocht je willen dat ik met je meekijk bij je abonnement, vul dan gerust je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in in je profiel. Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@cvliet ik heb het ticket nogmaals bekeken en ik zie inderdaad dat ze er druk mee bezig zijn! Zodra het is opgelost, zullen ze je per mail of telefonisch op de hoogte stellen. Het is voor nu nog geduldig afwachten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 april 2025

Sinds vandaag kan ik weer HBO kijken. Ik zou gebeld worden maar dat is helaas nooit gebeurd. Ik ben benieuwd hoe Odido mij gaat compenseren voor de weken dat ik geen toegang had.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@cvliet wat fijn dat je weer gebruik kunt maken van HBO Max, lekker genieten van films & series! Excuses voor het ongemak. Aangezien je al een paar weken geen gebruik van hebt kunnen maken, ben ik best bereid om éénmalige vergoeding van € 10,00 te verwerken in je account. Het bedrag zal dan in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Zou je dat willen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedemiddag

Dit zou top zijn.

Dank!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@cvliet helemaal goed! Ik heb zojuist een credit van € 10,00 voor je in orde gemaakt. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn! Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Nogmaals, excuses voor het ongemak. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen