Skip to main content

Geen Internet op 3G netwerk in Hanoi Vietnam

€15 betaald voor 2 weken internet in Vietnam.

In Hanoi krijg ik een 3G netwerk en GEEN internet.

Mijn reis partner heeft VS T-Mobile abonnement. Zij krijgt 5GB gratis en zit op 5G.

Moderator edit: het is absoluut niet toegestaan om te schelden of andere kwetsende uitingen te gebruiken, ook niet als gebruikersnaam. Dit is meteen je laatste waarschuwing. Houd alsjeblieft rekening met de huisregels: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bedankt!

Uitgelichte reactie

21 april 2025

Zoals ​@Cristien al aangeeft , geen respect,  je kunt morgen met de goedkope relefoontikken van je reispartner naar de klantenservice bellen. Dat is +316-24001200

12 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 21 april 2025

Ja van het zelfde! 😡

sorry hoor maar je community naam is zeer onfatsoenlijk.

7. Het gebruik van scheldwoorden is verboden

⬆️ 

Kan het zijn dat de 4 GB al op is?

Vietnam

• Internet Op Reis M-pas: je krijgt 4 GB en betaalt € 15,-.
    De pas is 14 dagen geldig.
  • Internet Op Reis XL-pas: je krijgt 12 GB en betaalt € 30,-. De pas is 31 dagen geldig.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

Reis partner bellen naar VS $0,25 per minuut.

Ik bellen naar NL vanuit hier €2,25 per minuut.

Vooruitgang heeft ons veel gebracht. 3G was toch 2003? Volgens mij überhaupt onmogelijk de ingekochte GB’s op te maken met 3G, ook al zou het werken, dat dus niet zo is.

#Hanoi #Vietnam #3G #NOINTERNET

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

XXXX bleek al bezet, misschien heeft fatsoen ook te maken met hoe je als klant wordt behandeld.

Moderator edit: let op je taalgebruik. Ook het benoemen van een scheldwoord of kwetsende uiting, zelfs als dit enkel refereert aan een gebruikersnaam, is niet toegestaan. Bedankt voor je begrip.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 21 april 2025

T-mobile USA en Odido NL abonnementen vergelijken gaat natuurlijk mank.

Probeer eens een ander mobiel netwerk om data op te gebruiken.

Ps. Je gebruikersnaam is gerapporteerd bij de moderatie,  ik ga ervanuit dat ze dit zullen aanpassen. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar gedraag je normaal.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 21 april 2025

Oké dit was het voor mij. Je bent bijvoorbaat erg onfatsoenlijk zonder af te wachten wat het probleem kan zijn. Er op deze manier met een gestrekt been ingaan is niet oké,

Je naam zal worden aangepast en verder wens ik je een prettige fatsoenlijke reis.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

Nu betaal ik meer per maand dan mijn reis partner, dus waar gaat dat ‘mank’?

Na drie dagen ben ik er inderdaad klaar mee, ready to CHURN.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

Ja hoor, het is waarschijnlijk al opgebruikt voordat het werkt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

Dank voor alle behulpzaamheid, de app denkt dat ik in Frankrijk ben, tot donderdagochtend was dat ook zo. Maar met de sms melding heb ik in Vietnam GB’s bestelt … mijn username is ook niet meer te wijzigen. #readytochurn

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 21 april 2025

Zoals ​@Cristien al aangeeft , geen respect,  je kunt morgen met de goedkope relefoontikken van je reispartner naar de klantenservice bellen. Dat is +316-24001200

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

Ja hele goede hint, je moet voor een ‘klantenservice’ gaan werken. Bagger.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

Misschien kunnen ze WhatsApp of e-mail gebruiken om hun klanten, of hun reis partners, niet op TORENHOGE KOSTEN te drijven. Suc6 ermee!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 21 april 2025

#READYTOCHURN

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen