Skip to main content
Beantwoord

E sim activatie werkt niet


Toon eerste reactie

51 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 3 januari 2022

Hi @Kat37 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen en hoop dat alles naar behoren werkt. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!


  • 0 reacties
  • 4 januari 2022
Hajar schreef:

Hi @Kat37 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen en hoop dat alles naar behoren werkt. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Nee het werkt nog steeds niet, ik kan al een week niet op het netwerk. Omdat ik geen bereik heb kan ik ook niet meer op Twitter en antwoorden op jouw collega. Echt geen woorden voor. Ik betaal nu voor niks...


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 januari 2022

Hi @Kat37 

Ik heb gereageerd op je privebericht. Ik wacht je reactie graag af. 


  • 0 reacties
  • 10 januari 2022

Ik ben nu al twee weken aan het berichten en mijn esim werkt nog steeds niet. Ik heb mijn mobiel ook nodig voor het werk. Ik wil nu eens dat het opgelost wordt! In plaats van telkens ik zie dat uw probleem is verholpen te krijgen. Het is niet opgelost en ik betaal voor niets.


  • 0 reacties
  • 10 januari 2022
Hajar schreef:

Hi @Kat37 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen en hoop dat alles naar behoren werkt. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Hoe zie je dat het werkt, ht werkt helemaal niet. Ik kan niets mensen denken dat ik ben afgesloten terwijl ik netjes betaal.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 10 januari 2022

Misschien een idee om een normale simkaart als vervanging aan te vragen? Dan weet je zeker dat het gaat werken.


  • 0 reacties
  • 10 januari 2022
eric schreef:

Misschien een idee om een normale simkaart als vervanging aan te vragen? Dan weet je zeker dat het gaat werken.

Ik ben nu in het buitenland dus dat gaat niet. Nog wel mijn oude simkaart in mijn toestel. Kan deze geactiveerd worden anders? Maar ik heb betaald voor Esim en begrijp niet dat dit gewoon. niet werkend is en er zo weinig communicatie is vanuit Tmobile. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 10 januari 2022
Kat37 schreef:
eric schreef:

Misschien een idee om een normale simkaart als vervanging aan te vragen? Dan weet je zeker dat het gaat werken.

Ik ben nu in het buitenland dus dat gaat niet. Nog wel mijn oude simkaart in mijn toestel. Kan deze geactiveerd worden anders? Maar ik heb betaald voor Esim en begrijp niet dat dit gewoon. niet werkend is en er zo weinig communicatie is vanuit Tmobile. 

Nee, oude sims die eenmaal verwijderd zijn kunnen nooit meer opnieuw ingezet worden.

Hajar heeft je een prive bericht gestuurd. Dat beantwoorden is een goed idee voor verdere hulp.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 januari 2022

Hello, 

 

Mijn eSIM wordt niet geactiveerd in Iphone 12 mini

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 19 januari 2022

Hi @AshKat 

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, heb je de QR code al gedownload? Als je die download dan zou je de eSim kunnen activeren. Op deze manier kan je dat doen:

  • Zorg dat je een internetverbinding hebt, bijvoorbeeld via wifi.
  • Ga naar ‘instellingen’ en dan naar ‘mobiel netwerk’.
  • Kies ‘abonnement toevoegen’.
  • Scan de QR-code die je van T-Mobile hebt gekregen.
  • De eSIM is één keer te downloaden en op één toestel gebruiken.
  • Zorg ervoor dat je de nieuwste versie iOS op je iPhone hebt zodat de optie om je eSIM te downloaden beschikbaar is.


Laat je weten of het zo lukt? En anders kun je mij een privebericht sturen met je 06 nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik mee naar de status.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 januari 2022

Vraag: esim zojuist geactiveerd, maar maakt geen verbinding met netwerk. Ben nu niet bereikbaar. Hoe los ik dit op? En als ik dit zelf niet kan doen, wie dan wel?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 januari 2022

@Mr.Matty 

Heb je je toestel al opnieuw gestart en heb je wel een goede dataverbinding? Als het nog niet werkt, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Dan controleer ik of je instellingen goed staan. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 februari 2022

Hallo,

eSim geactiveerd maar komt niet online. Oude sim werkt nog. Procedure volledig zoals beschreven uitgevoerd. Graag spoedig een oplossing.

groet Joost


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 februari 2022
Joost212 schreef:

Hallo,

eSim geactiveerd maar komt niet online. Oude sim werkt nog. Procedure volledig zoals beschreven uitgevoerd. Graag spoedig een oplossing.

groet Joost

Ter aanvulling: restart uitgevoerd en instellingen van sims gecontroleerd: geen oplossing


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 3 februari 2022

Hi @Joost212 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je huidige en nieuwe simkaartnummer? Dan kan ik controleren of de instellingen goed staan. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie ‘’stuur bericht’. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 februari 2022

Meermaals geprobeerd E-Sim te activeren maar tot op heden zonder succes, oude simkaart in ander toestel bleef ook werken, tot deze ochtend. Ben nu dus niet meer bereikbaar.

Ik krijg deze melding van QR code scanning, Invalid Activation Code, Contact your netword provider for more information. Kunt u me helpen a.u.b.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 12 februari 2022

Hoi @hrnsykk,

Is het ondertussen al gelukt om de eSIM te activeren? Zo niet, zou je me dan een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je huidige en nieuwe simkaartnummer? Dan kan ik in onze systemen met je meekijken of alles wel goed staat ingesteld en (indien nodig) aanpassingen doen.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 februari 2022

Ik krijg mijn esim in nieuwe toestel niet geactiveerd. Oude Sim in oude toestel en daar heb ik ( vooralsnog ) wel netwerkverbinding. Moet morgen bereikbaar zijn. Alle stappen gevolgd. Ook q r code gescand maar niks… 

klantenservice onbereikbaar en overbelast 

wat moet ik doen? 


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 11 augustus 2022

Hey Hallo, op zoek naar een t-mobile moderator, ik ervaar hetzelfde bij het activeren van een e-sim: Unable to Activate SIM.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 augustus 2022

Hi @IkBenSuper 

Ik kijk graag met je mee! Zou je me een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je huidige en nieuwe simkaartnummer? Dan kan ik in onze systemen met je meekijken of alles wel goed staat ingesteld.

Ik hoor graag van je!

 


  • is een King Poster
  • 65 reacties
  • 16 oktober 2022

Voor de zoveelste keer kom ik er achter wat een waardeloos bedrijf dit is. Ik heb ook de esim geïnstalleerd en een e-mail ter bevestiging ontvangen dat de nieuwe Sim geactiveerd was. Inmiddels werkt mijn oude simkaart niet meer en de nieuwe esim dus ook niet. Gevolg: kan niet meer bellen/gebeld worden en geen mobiele data. Had ik hier op het forum gelezen dat ze dat in de T-mobile shop konden oplossen. Ik dus naar de shop en zegt de medewerker dat ze wel even een nieuwe esim zullen installeren en of ik me even kan legitimeren. Ik had daar helemaal niet aan gedacht, maar zei dat ik een foto van mijn legitimatie op de telefoon had staan. Dat was dus niet goed genoeg en of ik maar even naar huis wilde om mijn legitimatiebewijs op te halen want moest echt in handen hebben. Ik ga dus echt niet nog een keer 12km op en neer fietsen. Wat een waardeloos klantonvriendelijkheid kutbedrijf. 
Helaas net verlengd, maar zodra ik hier weg kan zien ze me nooit weer terug. Krijg je trouwens een schadevergoeding als je door hun fouten geen gebruik kunt maken van je abonnement???


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8090 reacties
  • 16 oktober 2022

Het is te prijzen dat medewerkers niet zonder legitimatie een simswap uitvoeren.  Als je weet hoe ellendig dat is en watbeen crimineel met jouw 06 nummer toegang allemaal kan doen!

Nee, je moet je soieso altijd degelijk kunnen legitimeren, een foto op een telefoon kan heel makkelijk gefotoshopped zijn. Dat jij dat vergeet mee te nemen moet je niet afwimpelen op een winkel medewerker.

 


  • is een King Poster
  • 65 reacties
  • 16 oktober 2022
eric schreef:

Het is te prijzen dat medewerkers niet zonder legitimatie een simswap uitvoeren.  Als je weet hoe ellendig dat is en watbeen crimineel met jouw 06 nummer toegang allemaal kan doen!

Nee, je moet je soieso altijd degelijk kunnen legitimeren, een foto op een telefoon kan heel makkelijk gefotoshopped zijn. Dat jij dat vergeet mee te nemen moet je niet afwimpelen op een winkel medewerker.

 

Het is mijn telefoon die ik ontgrendel/Face ID met daarop de app van t mobile waar ik kan inloggen op mijn account en met daar de e-mails van t mobile en daarin nog mijn oude simkaart. Dit zijn allemaal dingen die een crimineel niet kan laten zien. Verder vraag ik alleen een bestaande esim te herstellen. Dat zij dit niet kunnen is hun probleem. Bestellen van de esim was ook al een gedoe omdat hun systeem niet goed werkte. Tegenwoordig echt niks dan problemen met t mobile. 


  • is een King Poster
  • 65 reacties
  • 17 oktober 2022

Hoi Hajar,

Ik heb ook problemen met het activeren van de Esim. Ik heb je een PB gestuurd met mijn gegevens. Graag met spoed oplossen/reactie.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 oktober 2022

Hi @Mad_Wally 

Je kan hiervoor het beste langs een T-Mobile Shop daar kunnen mijn collega’s je direct helpen. Dat is de snelste manier om dit op te lossen. Zorg er wel voor dat je een geldig ID-bewijs mee hebt zodat ze je verder kunnen helpen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen