Skip to main content
Beantwoord

0906 0900 blokkade gaat er niet af

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hay, 

alle blokkades staan uit maar toch kan ik niet naar deze nummers bellen hoe kan dit ? 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Nadax1999 dank voor het doorgeven, deze komen helemaal overeen! Plaats ze in het vervolg a.u.b in je profiel, het is namelijk niet handig om privéinformatie openbaar te hebben. Voor nu heb ik ze weggehaald en geplaatst in je profiel. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden of blokkades die in de weg staan. Heeft de netwerkinstellingen resetten niet geholpen? En het opnieuw opstarten van je toestel ook niet? Ik zie dat je wel gebruikmaakt van een oud T-Mobile abonnement en wellicht ook een oude simkaart. Het zou kunnen dat het daar aan ligt. Verouderde simkaart werken niet goed meer op ons netwerk. Je kunt dit achterhalen door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8958 reacties
  • 8 april 2025

Heb je een betalingsregeling? Dan kun je deze blokkade er niet afhalen. Of gaat het om 1 specifiek nummer wat je niet kunt bellen?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 8 april 2025

Nee ik heb geen betalingsregeling, en ik kan al die nummers niet bellen 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20943 reacties
  • 8 april 2025

@Nadax1999 

En er staat ook niks open om te betalen? Vul alle privé gegevens in in je community profiel zodat een moderator mee kan kijken.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Nadax1999 van harte welkom op onze Community! Ik zoek graag voor je uit waarom het niet mogelijk is om naar deze nummers te bellen. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Graag kijk ik met je mee of er geen bijzonderheden te zien zijn bij je abonnement. Echter, zie ik alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Zou je de juiste 4 cijfers voor mij kunnen vermelden in je profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 april 2025

Heb alles gecheckt de laatste 4 cijfers zijn : [verwijderd door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar]

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3723 reacties
  • Antwoord
  • 14 april 2025

Hi ​@Nadax1999 dank voor het doorgeven, deze komen helemaal overeen! Plaats ze in het vervolg a.u.b in je profiel, het is namelijk niet handig om privéinformatie openbaar te hebben. Voor nu heb ik ze weggehaald en geplaatst in je profiel. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden of blokkades die in de weg staan. Heeft de netwerkinstellingen resetten niet geholpen? En het opnieuw opstarten van je toestel ook niet? Ik zie dat je wel gebruikmaakt van een oud T-Mobile abonnement en wellicht ook een oude simkaart. Het zou kunnen dat het daar aan ligt. Verouderde simkaart werken niet goed meer op ons netwerk. Je kunt dit achterhalen door een kruistest uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen