Skip to main content
Beantwoord

Geen deezer premium na overstap familie.


Gisteren via odido een deezer familie aangevraagd, het is dan via de maand gratis actie.  Nu kan ik geen muziek meer luisteren alleen previews en krijg ik als ik deezer open steeds een pop up om een abonnement af te sluiten. Via deezer kom ik niet veel verder. 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Mari. Ska 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 

Bekijk origineel

6 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 oktober 2023
Mari. Ska schreef:

Gisteren via odido een deezer familie aangevraagd, het is dan via de maand gratis actie.  Nu kan ik geen muziek meer luisteren alleen previews en krijg ik als ik deezer open steeds een pop up om een abonnement af te sluiten. Via deezer kom ik niet veel verder. 

Deezer geeft aan dat odido mijn abonnement opnieuw moet activeren, alleen lukt dit op 1 of andere manier niet. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2023

Hi @Mari. Ska 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 oktober 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi @Mari. Ska 

Ik wil graag controleren of je instellingen goed staan. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt voor Deezer. Ik kijk dan graag wat ik voor je kan betekenen. 

Dit hebben ze tot 3x toe gedaan via odido, alle instellingen klopte en het abonnement was zichtbaar. Daarna is het uiteindelijk via deezer zelf opgelost. En nu heb ik weer geen deezer.. Ergens gaat het bij odido niet goed. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 11 oktober 2023

Hi @Mari. Ska 

Wat was de oplossing die Deezer had geboden? Ik kan niet met je meekijken als ik geen gegevens heb dus mocht je die willen delen dan zie ik die graag tegemoet.


  • Debutant
  • 1 reactie
  • 2 november 2023

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg geen activeringslink via SMS om Deezer Family te activeren. Ik had Deezer premium, maar als ik inlog op m’n account krijg ik alleen Deezer free te zien. 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi @Spokesman, tof dat je gebruik wil maken van Deezer Family! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen