Skip to main content
Beantwoord

zyxel T56 en geen internet/ tv

Internet verbinding valt weg en dus ook tv weg. Zyxel en mediakastje opnieuw opgestart. Geen resultaat. Lees dat zyxel t56 zeer instabiel is en vervangen wordt. Hoe kom ik hiervoor in aanmerking?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Pedehaas, excuus voor het ongemak. Er speelde in Nieuw-Vennep gisteravond een storing. Dit hebben wij in de nacht opgelost. Als jij nog offline bent, herstart dan je modem. Je bent dan weer online!

Bekijk origineel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Pedehaas, excuus voor het ongemak. Er speelde in Nieuw-Vennep gisteravond een storing. Dit hebben wij in de nacht opgelost. Als jij nog offline bent, herstart dan je modem. Je bent dan weer online!

• is een Top Poster
  • 13 april 2025

Nou Cheyenne het is nog steeds helemaal ruk die verbinding van jullie. Spijt dat ik ben overgestapt naar odido. Komt er een oplossing/ andere modem voor mij? Ik hoor graag van jullie. 

groet Pascal de Haas

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Pedehaas, we geven niet op! Hier gaan we werk van maken. Ik ben benieuwd wat je precies ervaart. Kan je dit beschrijven en vertellen of dit gaat om alleen de wifi verbinding of ook de bekabelde verbinding? Ik heb je verbinding helemaal uitgeplozen, maar ik kan geen problemen vinden. Daarom heel erg bedankt voor je input! 

Als het alleen om wifi gaat, zou je dan ook je bekabelde verbinding kunnen testen? Ook zou ik graag één apparaat gebruiken om hier wat testen op uit te voeren. Ik hoor het van je!

• is een Top Poster
  • 13 april 2025

De wifi verbinding valt vele malen per dag dag weg en ook de lan verbinding naar de tv wordt tig keer kortstondig onderbroken soms kort genoeg om enkel een freeze frame op te leveren en gaat de uitzending met een hik-up door. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Pedehaas, dankjewel! Ik kan echt niks geks ontdekken aan je verbinding. Ik zie wel dat er veel apparaten staan aangesloten op zowel LAN2 en LAN3. Zit hier je TV op verbonden? Zo ja, kan je de TV verbinding dan eens checken wanneer je een LAN verbinding met een lege poort maken? Alleen LAN1 is nog leeg. Ik ben heel benieuwd of je dan gelijk verschil merkt, kan je mij dit laten weten?

• is een Top Poster
  • 13 april 2025

Goeie tip. Had ik niet aangedacht. Heb stekker omgezet naar lan1. 
 Maar waarom is de wifi niet stabiel? Het lijkt ook in de wifi verbinding of deze telkens kortstondig wegvalt waardoor webpagina’s niet laden, mijn laptop vaak aangeeft ;kan pagina niet laden want de server reageert niet “ of als je bezig bent met invullen van gegevens op een webpagina en dan op volgende klikt de pagina blijft hangen en uiteindelijk krijg ik dan de melding u bent niet verbonden met het internet. 

bloed irritant 

• is een Top Poster
  • 13 april 2025

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Pedehaas, merk je dit qua wifi verbinding op bepaalde plekken in huis? Of zowel dichtbij al ver weg van het modem? Ik meet wel wat congestie in je netwerk. Ik zou je netwerk kunnen splitsen, dan zet ik de bandsteering uit en maak ik twee lossen 2.4Ghz en 5Ghz netwerken. Je kan je apparaten zo verdelen, mogelijk helpt dat!

• is een Top Poster
  • 13 april 2025

Is zowel dichtbij als ver van de modem.  Zet de bandsteering maar uit dan. Hopelijk helpt dat 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Top, dat is bij deze geregeld! Je hebt nu twee losse netwerken. Het '’normale'’ netwerk is de 2.4Ghz, achter de 5Ghz heb ik daadwerkelijk 5Ghz gezet. Kan je nu zelf de verdeling maken? Je kan hier altijd nog mee spelen. Test dit dus een aantal dagen, ik ben benieuwd naar de uitkomst!

• is een Top Poster
  • 13 april 2025

Ik ga ermee aan de slag. Bedankt zover. Fijne dag. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen