Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
✅ WiFi-knop gecontroleerd.
✅ Bekabeling gecontroleerd.
Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?
Alvast bedankt voor de hulp!
Beste antwoord door Sam van Odido
Wij zien dat de Zyxel T-56 modems van een aantal klanten onterecht blijven herstarten. We zijn druk bezig geweest met het vinden een oplossing. Daarom krijg je van ons een nieuw modem en een gepaste vergoeding. Dit regelen we direct. @Jonathandegeus, ik heb jou inmiddels toegevoegd aan de lijst.
Heb je hier verder vragen over? Of start je Zyxel T-56 ook steeds opnieuw op en heb je dit niet bij ons gemeld? Vul alvast je communityprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN en laat het weten in dit topic dat je dit gedaan hebt. Wij regelen bovenstaande oplossing dan ook voor jou. @arjanshoj @Robinnnnnnn @Boesje @lucasvlaarding @TimT, van jullie mis ik enkele gegevens. Zouden jullie deze nog willen aanvullen in jullie profiel?
@Sam van Odido laat allemaal maar. Ik krijg overal steeds een ander antwoord en niets helpt… compensatie krijg ik ook niet omdat als het uitvalt steeds net niet de 24uur is. Meestal rond de 20uur werkt het opeens weer…. Ben er helemaal klaar mee, ik ga wel overstappen. Maanden gewoon betaald terwijl er steeds iets was.
@B-K Ik heb nu direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Het modem komt snel je kant op! Laat je weten als het modem binnen is, dan maak ik ook de vergoeding voor je in orde.
@Marieke21 Ik zie dat mijn collega met je heeft afgesproken om maandag het nieuwe modem te sturen ivm vakantie. Wordt dus geregeld! :
@Sfcg Ik zie dat er een opzegging in ons systeem staat voor 19-3. Ik kan voor jou dan op dit moment ook geen nieuw modem meer uitsturen. Sorry!
@Lisanne.M Ik zie dat er bij jou iets anders aan de hand was en dat de monteur dit opgelost heeft. Geniet je momenteel weer van internet?
@Dewi28 Het probleem in dit topic geldt niet voor de T-54. Ik vermoed dan ook dat er bij jou iets anders aan de hand is. Zou je een eigen topic willen maken? Dan helpen we je daar zo snel mogelijk verder!
@goedevrijdags @Celinepeeters Ik zie dat het bij jou al in orde gemaakt is en dat je inmiddels het nieuwe modem binnen hebt.
@Ellyshia Tan Ik zie dat bij jou ook al een nieuw modem onderweg is!
@hally-ma jouw IBAN komt niet door de verificatie heen. Zou je je juiste IBAN in je profiel willen zetten?
@rene1980 Zou jij alle velden in je community profiel nog willen invullen? Dan kunnen we ook voor jou aan de slag!
@amulderij Ik zie dat jouw verbinding gewoon online is, dit valt dan ook niet onder dit probleem, dus dat is fijn!
@Devilseyes87 Ik zie dat er bij jou een monteur is geweest en het heeft opgelost. Klopt het dat alles weer werkt?
Te vroeg gejuichd @Demi van Odido : na twee dagen vrijgewaard te zijn van storing ligt de TV is nu weer uit
@B-K Ik heb nu direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Het modem komt snel je kant op! Laat je weten als het modem binnen is, dan maak ik ook de vergoeding voor je in orde.
@Marieke21 Ik zie dat mijn collega met je heeft afgesproken om maandag het nieuwe modem te sturen ivm vakantie. Wordt dus geregeld! :
@Sfcg Ik zie dat er een opzegging in ons systeem staat voor 19-3. Ik kan voor jou dan op dit moment ook geen nieuw modem meer uitsturen. Sorry!
@Lisanne.M Ik zie dat er bij jou iets anders aan de hand was en dat de monteur dit opgelost heeft. Geniet je momenteel weer van internet?
@Dewi28 Het probleem in dit topic geldt niet voor de T-54. Ik vermoed dan ook dat er bij jou iets anders aan de hand is. Zou je een eigen topic willen maken? Dan helpen we je daar zo snel mogelijk verder!
@goedevrijdags @Celinepeeters Ik zie dat het bij jou al in orde gemaakt is en dat je inmiddels het nieuwe modem binnen hebt.
@Ellyshia Tan Ik zie dat bij jou ook al een nieuw modem onderweg is!
@hally-ma jouw IBAN komt niet door de verificatie heen. Zou je je juiste IBAN in je profiel willen zetten?
@rene1980 Zou jij alle velden in je community profiel nog willen invullen? Dan kunnen we ook voor jou aan de slag!
@amulderij Ik zie dat jouw verbinding gewoon online is, dit valt dan ook niet onder dit probleem, dus dat is fijn!
@Devilseyes87 Ik zie dat er bij jou een monteur is geweest en het heeft opgelost. Klopt het dat alles weer werkt?
Te vroeg gejuichd @Demi van Odido : na twee dagen vrijgewaard te zijn van storing ligt de TV is nu weer uit
Het irritante is dat de storing niet continue is: vaak moet ik de stekker even uit de stopcontact halen en als ik deze daarna er weer in doe doet de tv het gewoon voor even wel weer. Bloedirritant als ik dat tijdens een programma twee/drie keer moet doen en ook dat er geen vaste structuur in zit: blijkbaar gaat het soms enkele dagen goed, maar als je pech hebt krijg je het dan ineens meerdere keren achter elkaar.
Ook hier hebben wij het probleem dat de wifi zeer onstabiel is. Ook het Zyxel T-56 modem. De problemen doen zich op willekeurige momenten voor. Ook een fout modem?
Hoi @rdemoel, @Yelizg, @MNoord & @PvHek, dit topic gaat specifiek over een bootloop bug in de T-56, hierdoor herstart de T-56 continue. Heb je andere problemen? Maak dan graag een eigen topic aan, dan help ik jullie daar verder. Wifi stabiliteit is namelijk wat anders dan de bootloop. Ik pak jullie verzoeken graag individueel in een eigen topic op!
Hey @ccnl, @amulderij, @Kanters ik heb jullie een nieuw exemplaar opgestuurd. Kan je nog wel laten weten of het probleem daarna niet meer optreedt? Alvast bedankt!
Hoi @rdemoel, @Yelizg, @MNoord & @PvHek, dit topic gaat specifiek over een bootloop bug in de T-56, hierdoor herstart de T-56 continue. Heb je andere problemen? Maak dan graag een eigen topic aan, dan help ik jullie daar verder. Wifi stabiliteit is namelijk wat anders dan de bootloop. Ik pak jullie verzoeken graag individueel in een eigen topic op!
Hey @ccnl, @amulderij, @Kanters ik heb jullie een nieuw exemplaar opgestuurd. Kan je nog wel laten weten of het probleem daarna niet meer optreedt? Alvast bedankt!
Ik ben niet zo handig met dit allemaal. Maar als ik op de laptop bezig ben merk ik dat ik continu opnieuw moet aanmelden op de wifi. Dus de verbinding wordt continu opnieuw aangemeld. Ook knipperen de lichtjes op de modem. Ik ging er van uit dat dit dan dezelfde probleem is.
Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.
Wat ik al geprobeerd heb:
✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).
✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.
✅ WiFi-knop gecontroleerd.
✅ Bekabeling gecontroleerd.
Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?
Alvast bedankt voor de hulp!
@Sam van Odido my husband and I are having the same issue. We called customer service and were told a tehnician will come within the next 2 weeks. We both work from home so we can't wait 2 weeks for this. What alternative solutions could you help us with please?
Ik ben een beetje mijn tekst gaan inkorten omdat ik juist alle van de bovenstaande problemen onder vind. Tv doet het soms niet blijft haperen. Lichtjes blijven knipperen en ook de wifi is bar slecht. Dit ben ik niet gewend want ik heb nooit problemen ervaren. Nu na meerdere keren alle stappen onder gaan en soms lukt het wel en soms weer niet
Tv doet het soms niet blijft haperen. Lichtjes blijven knipperen en ook de wifi is bar slecht.
Dan is dit nog steeds niet het correcte topic om dit melden. Je hebt dus stuks wel internet. Dit topic gaat over een hangende router bij het opstarten (knipperend powerlampje). Als je een ander probleem hebt, dit graag melden in een eigen topic.
Ik heb de T-56 voor je omgeruild @Voyager128. Deze komt spoedig jouw kant op! @herdergrenadier512lsh jij hebt nog een Huawei modem, geen T-56. Ik heb je wel een T-56 opgestuurd nu. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.