Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi

Toon eerste reactie

194 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

​@Sam van Odido laat allemaal maar. Ik krijg overal steeds een ander antwoord en niets helpt… compensatie krijg ik ook niet omdat als het uitvalt steeds net niet de 24uur is. Meestal rond de 20uur werkt het opeens weer…. Ben er helemaal klaar mee, ik ga wel overstappen. Maanden gewoon betaald terwijl er steeds iets was. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 maart 2025
Demi van Odido schreef:

​ â€‹@B-K â€‹ â€‹ Ik heb nu direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Het modem komt snel je kant op! Laat je weten als het modem binnen is, dan maak ik ook de vergoeding voor je in orde. 

​@Marieke21 Ik zie dat mijn collega met je heeft afgesproken om maandag het nieuwe modem te sturen ivm vakantie. Wordt dus geregeld! :

​@Sfcg Ik zie dat er een opzegging in ons systeem staat voor 19-3. Ik kan voor jou dan op dit moment ook geen nieuw modem meer uitsturen. Sorry!

​@Lisanne.M Ik zie dat er bij jou iets anders aan de hand was en dat de monteur dit opgelost heeft. Geniet je momenteel weer van internet?

​@Dewi28 Het probleem in dit topic geldt niet voor de T-54. Ik vermoed dan ook dat er bij jou iets anders aan de hand is. Zou je een eigen topic willen maken? Dan helpen we je daar zo snel mogelijk verder!

​@goedevrijdags â€‹@Celinepeeters  Ik zie dat het bij jou al in orde gemaakt is en dat je inmiddels het nieuwe modem binnen hebt.

​@Ellyshia Tan Ik zie dat bij jou ook al een nieuw modem onderweg is! 

​@hally-ma jouw IBAN komt niet door de verificatie heen. Zou je je juiste IBAN in je profiel willen zetten? 

​@rene1980 Zou jij alle velden in je community profiel nog willen invullen? Dan kunnen we ook voor jou aan de slag!

​@amulderij Ik zie dat jouw verbinding gewoon online is, dit valt dan ook niet onder dit probleem, dus dat is fijn! 

​@Devilseyes87 Ik zie dat er bij jou een monteur is geweest en het heeft opgelost. Klopt het dat alles weer werkt?

Te vroeg gejuichd ​@Demi van Odido : na twee dagen vrijgewaard te zijn van storing ligt de TV is nu weer uit

• 2 reacties
  • 16 maart 2025

Ook wij hebben sinds kort problemen met de WiFi. Het betreft ook een zyxel t56

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 maart 2025
amulderij schreef:
Demi van Odido schreef:

​ â€‹@B-K â€‹ â€‹ Ik heb nu direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Het modem komt snel je kant op! Laat je weten als het modem binnen is, dan maak ik ook de vergoeding voor je in orde. 

​@Marieke21 Ik zie dat mijn collega met je heeft afgesproken om maandag het nieuwe modem te sturen ivm vakantie. Wordt dus geregeld! :

​@Sfcg Ik zie dat er een opzegging in ons systeem staat voor 19-3. Ik kan voor jou dan op dit moment ook geen nieuw modem meer uitsturen. Sorry!

​@Lisanne.M Ik zie dat er bij jou iets anders aan de hand was en dat de monteur dit opgelost heeft. Geniet je momenteel weer van internet?

​@Dewi28 Het probleem in dit topic geldt niet voor de T-54. Ik vermoed dan ook dat er bij jou iets anders aan de hand is. Zou je een eigen topic willen maken? Dan helpen we je daar zo snel mogelijk verder!

​@goedevrijdags â€‹@Celinepeeters  Ik zie dat het bij jou al in orde gemaakt is en dat je inmiddels het nieuwe modem binnen hebt.

​@Ellyshia Tan Ik zie dat bij jou ook al een nieuw modem onderweg is! 

​@hally-ma jouw IBAN komt niet door de verificatie heen. Zou je je juiste IBAN in je profiel willen zetten? 

​@rene1980 Zou jij alle velden in je community profiel nog willen invullen? Dan kunnen we ook voor jou aan de slag!

​@amulderij Ik zie dat jouw verbinding gewoon online is, dit valt dan ook niet onder dit probleem, dus dat is fijn! 

​@Devilseyes87 Ik zie dat er bij jou een monteur is geweest en het heeft opgelost. Klopt het dat alles weer werkt?

Te vroeg gejuichd ​@Demi van Odido : na twee dagen vrijgewaard te zijn van storing ligt de TV is nu weer uit

Het irritante is dat de storing niet continue is: vaak moet ik de stekker even uit de stopcontact halen en als ik deze daarna er weer in doe doet de tv het gewoon voor even wel weer. Bloedirritant als ik dat tijdens een programma twee/drie keer moet doen en ook dat er geen vaste structuur in zit: blijkbaar gaat het soms enkele dagen goed, maar als je pech hebt krijg je het dan ineens meerdere keren achter elkaar.

• 1 reactie
  • 16 maart 2025

Ook hier hebben wij het probleem dat de wifi zeer onstabiel is. Ook het Zyxel T-56 modem. De problemen doen zich op willekeurige momenten voor. Ook een fout modem?

• 1 reactie
  • 16 maart 2025

Heb alles ingevuld, niks werkt ook geen tv. 

Bleef eerst telkens in storing vallen maar nu niks meer .

• 2 reacties
  • 17 maart 2025

Ik heb al enkele weken last van de wifi tot ergenis toe. Aan uit gezet maat mag steeds niet baten. Graag zou ik de modem willen om wisselen. 

Bvd Pearly 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@rdemoel, ​@Yelizg, ​@MNoord & ​@PvHek, dit topic gaat specifiek over een bootloop bug in de T-56, hierdoor herstart de T-56 continue. Heb je andere problemen? Maak dan graag een eigen topic aan, dan help ik jullie daar verder. Wifi stabiliteit is namelijk wat anders dan de bootloop. Ik pak jullie verzoeken graag individueel in een eigen topic op!

â€‹Hey @ccnl, ​@amulderij, ​@Kanters ik heb jullie een nieuw exemplaar opgestuurd. Kan je nog wel laten weten of het probleem daarna niet meer optreedt? Alvast bedankt!   

• 2 reacties
  • 17 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@rdemoel, ​@Yelizg, ​@MNoord & ​@PvHek, dit topic gaat specifiek over een bootloop bug in de T-56, hierdoor herstart de T-56 continue. Heb je andere problemen? Maak dan graag een eigen topic aan, dan help ik jullie daar verder. Wifi stabiliteit is namelijk wat anders dan de bootloop. Ik pak jullie verzoeken graag individueel in een eigen topic op!

â€‹Hey @ccnl, ​@amulderij, ​@Kanters ik heb jullie een nieuw exemplaar opgestuurd. Kan je nog wel laten weten of het probleem daarna niet meer optreedt? Alvast bedankt!   

Ik ben niet zo handig met dit allemaal. Maar als ik op de laptop bezig ben merk ik dat ik continu opnieuw moet aanmelden op de wifi. Dus de verbinding wordt continu opnieuw aangemeld. Ook knipperen de lichtjes op de modem. Ik ging er van uit dat dit dan dezelfde probleem is. 

• 1 reactie
  • 17 maart 2025
arjanshoj schreef:

Hallo,

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.

Wat ik al geprobeerd heb:

âś… Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).

âś… Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

âś… WiFi-knop gecontroleerd.

âś… Bekabeling gecontroleerd.

Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?

Alvast bedankt voor de hulp!

​@Sam van Odido my husband and I are having the same issue. We called customer service and were told a tehnician will come within the next 2 weeks. We both work from home so we can't wait 2 weeks for this. What alternative solutions could you help us with please?

• 2 reacties
  • 17 maart 2025

Ik ben een beetje mijn tekst gaan inkorten omdat ik juist alle van de bovenstaande problemen onder vind. Tv doet het soms niet blijft haperen. Lichtjes blijven knipperen en ook de wifi is bar slecht. Dit ben ik niet gewend want ik heb nooit problemen ervaren. Nu na meerdere keren alle stappen onder gaan en soms lukt het wel en soms weer niet

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • is een legendarische user
  • 876 reacties
  • 17 maart 2025
PvHek schreef:

Tv doet het soms niet blijft haperen. Lichtjes blijven knipperen en ook de wifi is bar slecht. 

Dan is dit nog steeds niet het correcte topic om dit melden. Je hebt dus stuks wel internet. Dit topic gaat over een hangende router bij het opstarten (knipperend powerlampje). Als je een ander probleem hebt, dit graag melden in een eigen topic.

Ik zou ook graag een nieuwe willen mijne heeft helaas ook dit probleem.

• 2 reacties
  • 18 maart 2025

Argh.. per ongeluk het T56 modem uitgezet.. bij het opnieuw starten nu de beruchte bootloop.

Harde reset helpt niet. Power led blijft oneindig knipperen. 

Is er inmiddels al een oplossing of is vervangen de enige optie?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13380 reacties
  • 19 maart 2025

Hey ​@Voyager128 & ​@herdergrenadier512lsh, welkom op onze Community.

Ik heb de T-56 voor je omgeruild ​@Voyager128. Deze komt spoedig jouw kant op! ​@herdergrenadier512lsh jij hebt nog een Huawei modem, geen T-56. Ik heb je wel een T-56 opgestuurd nu. Het Huawei modem hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten.

• 2 reacties
  • 19 maart 2025

Bedankt, heb nu tijdelijk een Synology ac2600 aangesloten zodat het internet het doet maar krijg de iptv box helaas niet aan de gang..

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025
Demi van Odido schreef:

Hi ​@rvk01, geen zorgen we vergeten ​@lucasvlaarding zeker niet. Door de achterstand in dit topic hadden we de pagina's verdeeld om in orde te maken, zodat dit het snelste gaat. ​@Cheyenne van Odido heeft het dan ook direct voor hem in orde gemaakt. 

​@lucasvlaarding wil je een seintje geven als het modem binnen is, dan maak ik de vergoeding direct voor je in orde zodat je geen dag aan vergoeding mist. Daarnaast wil ik je wel een waarschuwing geven voor je taalgebruik meerdere malen. Ik snap je gevoel en dat je graag geholpen wilt worden, maar dit soort taalgebruik tolereren we niet op de community. Je kan onze huisregels hier ook nalezen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

​@Denniszxc Zou jij nog je geboortedatum in je community profiel willen toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik ook voor jou het modem in orde maken. Laat je het weten als je je profiel hebt aangevuld? 

​@Sfcg Ik kan technisch niet een nieuw Zyxel T-56 modem naar je toesturen, omdat de opzegging in het systeem gepland staat. Ik denk uiteraard wel graag met je mee! Wat ik eventueel anders voor je kan doen is een 4G voor Thuis modem toesturen. Deze is dan morgen binnen en kan je voor een paar dagen dan nog gebruiken. Een andere optie is om Unlimited Data vouchers je kant op te sturen, zodat je gelijk een mobiel hotspot kan opzetten om je apparaten mee te verbinden. Laat je me weten wat je wilt doen? Ik help graag waar ik kan!

​@Soezik Goed dat je dit aangeeft! Ik heb een nieuw modem je kant op gestuurd. Laat je weten als je deze hebt ontvangen? Dan maak ik de vergoeding voor je in orde!

Ik heb nog steeds niets ontvangen. Hoort dat zo? 

• 1 reactie
  • 19 maart 2025

Wij hebben helaas ook dit probleem. Kan het modem omgeruild worden? 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 maart 2025

Ik heb geen andere modem. Wat bedoelt u met omruilen? Sorry snap ik niet helemaal🙂 wat u ermee bedoelt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen