Skip to main content

Zyxel T-56 -

ReneVoor

Heel veel problemen met mijn TV verbinding. Steeds codes invullen, geen verbinding etc etc. Graag een nieuw modem.

Uitgelichte reactie

19 april 2025

Welkom op onze community! ​@ReneVoor 

Ik wil graag dat jouw problemen met TV als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik help je hier graag bij! 

Begrijp ik goed dat je gebruikmaakt van de Smart TV app? Zo ja, heb je al eens geprobeerd om deze te verwijderen/opnieuw te installeren? 

Mocht dit niet voor verbetering zorgen ben ik benieuwd naar het volgende:

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  •  Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Als je alle gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invult, kijk ik gelijk met je mee.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

10 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

Welkom op onze community! ​@ReneVoor 

Ik wil graag dat jouw problemen met TV als sneeuw voor de zon verdwijnen. Ik help je hier graag bij! 

Begrijp ik goed dat je gebruikmaakt van de Smart TV app? Zo ja, heb je al eens geprobeerd om deze te verwijderen/opnieuw te installeren? 

Mocht dit niet voor verbetering zorgen ben ik benieuwd naar het volgende:

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  •  Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.

Als je alle gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invult, kijk ik gelijk met je mee.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

ReneVoor
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 24 april 2025
  • Samsung QE65LSO#TASXXN
  • Dit kan ik niet vinden?
    T-NKMDEUC-2601.1,BT - S
    I2.5.7
  • alle
  • geen idee
    Geen idee, hoe weet ik dit?

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 394 reacties
  • 24 april 2025

hoe maakt de tv verbinding met Odido? is dat wifi? zo ja, en als je de tv aansluit met een kabel op de zyxel van Odido, heb je dan nog steeds dezelfde problemen?

En doet bv Netflix het wel goed op de tv?

ReneVoor
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 24 april 2025

De TV is bekabeld vanaf de meterkast waar de Zyxel box hangt. Netflix, Videoland, YouTube starten allemaal prima op, en bij Odido krijg ik steeds Je internetverbinding doet het niet. 
Ga ik dan een beetje ‘kooien’ in het menu, krijg ik de TV wel aan.

ReneVoor
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 26 april 2025

Ik wordt er een beetje verdrietig van! De hele Odido app werkt voor geen meter. Telkens weer mijn klantnummer en pincode invoeren,  dan kom ik op een scherm van alle zenders. Klik ik op de zender, keuze kijk vanaf het begin. En met wat heen en weer klikken, eindelijk op de zender.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 28 april 2025

Hey ​@ReneVoor, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken. Uit welk bouwjaar komt jouw tv? Zou je toevallig ook jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement erbij halen en het een en ander voor je onderzoeken! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

ReneVoor
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 28 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ReneVoor, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken. Uit welk bouwjaar komt jouw tv? Zou je toevallig ook jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement erbij halen en het een en ander voor je onderzoeken! Geef je mij hier een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!

Profiel is ingevuld en ik heb deze TV; Samsung UE55KU6000

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 29 april 2025

Bedankt voor het invullen ​@ReneVoor, ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zou je die nog willen toevoegen aan je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! Geef je mij hier een seintje? Alvast bedankt. 

ReneVoor
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 29 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Bedankt voor het invullen ​@ReneVoor, ik mis alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Zou je die nog willen toevoegen aan je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! Geef je mij hier een seintje? Alvast bedankt. 

Het Tommie, die zijn nu ook ingevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13911 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@ReneVoor, dank voor het aanvullen van je gegevens.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je op meerdere apparaten was ingelogd, dit kan voor dit probleem zorgen. Nu heb ik je op alle apparaten afgemeld, zou je eens willen controleren of het opgelost is of niet? De tv app versie klopt wat je daar hebt staan in je vorige bericht? 12.5.7? Ik weet namelijk dat er wel een foutje in zit die dit veroorzaakt namelijk maar dat is net een andere versie, zou je dit willen dubbelchecken? Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen