Dinsdag 9 augustus viel onze glasvezelverbinding weer eens uit. Dit is al de 2e keer binnen een half jaar. Gebeld met de klantenservice en deze ging het probleem intern uitzetten. Vrijdag nog steeds niets gehoord, dus maar weer eens gebeld. Bleek dat intussen contact was geweest met KPN en daar nu de vraag lag wat het probleem zou kunnen zijn. Aangegeven dat ik graag actief op de hoogte gehouden wil worden van de vorderingen, lijkt mij wel klantgericht. Dit zou de beste medewerker in het systeem zetten. Maandag nog steeds niets gehoord, dus maar weer eens bellen. Nog geen oplossing. Wel weer een code voor 7 dagen internet op je mobiel. Dinsdag code ingevoerd, blijkt niet te werken. Weer gebeld, nieuwe code gekregen, update gevraagd en ja, ik zou op de hoogte worden gehouden. Inmiddels is het alweer maandag, al 2 weken zonder internet en nog nooit een belletje gehad van t-mobile. Krijg ik eindelijk een mailtje van Guidion om een afspraak met de monteur in te plannen. Heeft deze pas over 3!!! weken tijd! Wederom gebeld met t-mobile, maar nee daar konden zij niets aan doen. Ik vragen waar je een klacht kon indienen, zou ik met een collega worden doorverbonden, wordt ik doorverbonden met de sales afdeling! Alsof die iets kunnen met een klacht. Niet dus, die verbinden me gewoon weer terug door naar de klantenservice. Ook die medewerker weet niet hoe je online een klacht in kan dienen. Echt belachelijk dit!
Uiteindelijk doorverbonden naar Guidion, maar nee meneer, er is niet eerder een monteur beschikbaar. Misschien wanneer er iemand tussen uit valt, dat u geluk kan hebben. Anders moet u gewoon wachten. Dat betekent dus minimaal 5 weken lang geen internet van t-mobile, elke week bellen voor een nieuwe code voor de mobiele hotspot, daarvoor ellenlang in de wachtrij staan voor je geholpen moet worden! Kortom, echt zeer zeer slecht te spreken over de service van tmobile. Wat een bagger bedrijf. Het is dat mijn contact helaas nog niet opgezegd kan worden, anders was ik allang naar de concurrent overgestapt!