Hi @giljam, bedankt voor het aankaarten van dit issue en top om te lezen dat jij ook goed de andere topics in de gaten houdt! Omdat dit probleem nog steeds bij jou speelt, wil ik jou hier graag verder mee helpen. Wanneer jij met een mobiele telefoon via een 3G of 4G netwerk YouTube streamt, heb jij dan ook deze zelfde problemen? Hetzelfde geldt voor Google Drive, ervaar jij deze problemen ook als jij van de Wifi af gaat?
Zo ja, zou jij het volgende dan willen doen? Wil jij de PC of laptop eens opstarten in veilige modus?
Bij Apple doe je dat door te drukken op de aan/uit-knop. Zodra je het opstartgeluid hoort, houd je de shift-toets ingedrukt. Je moet de shift-toets zo snel mogelijk na, en niet voor, het horen van het opstartgeluid ingedrukt houden. Houd de shift-toets ingedrukt wanneer je het grijze Apple-pictogram en de voortgangsindicator (draaiend tandwieltje) ziet.
Bij Windows doe je dit als volgt. Druk op Windows-key en tegelijk op R. De ‘uitvoeren’ functie wordt nu gestart. Geef de opdracht ‘msconfig’ en druk op OK. Druk op ‘Computer opstarten’, selecteer de optie ‘Opstarten in veilige modus’ en selecteer ‘Netwerk’.
Ik hoor heel graag van je, zodat ik dit verder voor jou kan onderzoeken. Ik wil dit namelijk gefixt hebben!