Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten Rotterdam 3059

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

In 3059 Rotterdam beperkte snelheid internet 20 / 22 Mbps op 100 Mbps link, bij twee aansluitingen hier vlakbij in 3059 geen internet.

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi ​@HelmerA, momenteel zijn de problemen in Rotterdam bij ons bekend en in onderzoek. We houden je op de hoogte in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • Antwoord
  • 24 maart 2025

Hi ​@HelmerA, momenteel zijn de problemen in Rotterdam bij ons bekend en in onderzoek. We houden je op de hoogte in dit topic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Excuses voor het ongemak!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 maart 2025

ook ik heb vanaf gisteren nog steeds geen internet en tv, als ik bel wordt er telkens gezegd is in behandeling, niemand weet de status!! echt belachelijk dit, ik kan niet werken nu, waar kan ik de kosten declareren?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@Barbara63, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt, het onderzoek is nog in volle gang. We houden je op de hoogte in ons algemene topic. Na de tijd, als het opgelost is, kun je je bij ons melden voor de vergoeding, dan zetten wij dat in gang! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

sorrie maar dit duurt te lang, het is toch niet normaal dat er nog niemand geweest is om dit op te lossen, als ik bij kpn zat was het allang opgelost. helaas heb ik vorige week mijn abonnement verlengd bij jullie,  nu spijt van

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Barbara63, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat het zo spoedig mogelijk opgelost wordt, het onderzoek is nog in volle gang. We houden je op de hoogte in ons algemene topic. Na de tijd, als het opgelost is, kun je je bij ons melden voor de vergoeding, dan zetten wij dat in gang! 

nog steeds niks!!!! schandalig dit!! niemand heeft een antwoord 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen