Skip to main content
Beantwoord

Geen internet Geldrop

  • 7 September 2024
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Beste,

 

Sinds vanavond omstreeks 22:15 uur heb ik geen internet meer. Volgens de site zijn er geen storingen. Alles meerdere keren gereset, zonder resultaat. Ik hoor graag zodra er een monteur naar heeft gekeken.

Gr Ralf 

Hallo @Ralfgldrp 

Staat er ook niks over een storing op jouw adres in je Odido account bij storingen?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van je router?


Hier ook al sinds 22:15 een storing. Op de glasvezel converter knipperde het lampje bij LOS rood langzaam en geen lampje bij PON, LAN en Power zijn gewoon groen.


Hoi @Ralfgldrp, ik heb het direct nagekeken! In de metingen zie ik dat je Internet het zou moeten doen. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

 

 


 Hoi @ThomasvHout, ook voor jou wil ik het super graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana


Het werkt inderdaad weer, bedankt voor het nakijken.


Reageer