Beantwoord
Spaties in SSID
Ik heb zojuist een Huawei HG659 mogen ontvangen en wil ik mijn SSID aanpassen naar hoe het bij mijn Draytek ingesteld was. Maar wat schetst mijn verbazing. Ik mag van de web interface GEEN spaties toevoegen aan de SSID.
Wat is dit nou weer voor een BS. Weet er iemand een omweg dat dit WEL kan. Anders zal ik al mijn draadloze devices opnieuw moeten laten connecten. Iets waar ik totaal geen zin in heb, en wat ook helemaal niet nodig moet zijn...............
Wat is dit nou weer voor een BS. Weet er iemand een omweg dat dit WEL kan. Anders zal ik al mijn draadloze devices opnieuw moeten laten connecten. Iets waar ik totaal geen zin in heb, en wat ook helemaal niet nodig moet zijn...............
Beste antwoord door LordDusk1
Pieter_B schreef:
Wat je zou kunnen doen is even je oude router terug zetten, dan via SSH de SSID's aanpassen van de devices naar de SSID zonder spatie.
Dan de nieuwe router online brengen en dan zouden alle onderdelen weer probleemloos moeten werken.
Heb je ook weer een punt, gaan we dat maar doen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.