Hallo,
Ik heb al een lange tijd een t-mobile thuispakket zonder problemen. Maar sinds ongeveer een maand geleden werkt de wifi niet meer goed op mijn laptop. Op andere apparaten werkt hij nog wel prima (wel wat minder als eerst, maar prima). Nu leek het mij aan de laptop te liggen, maar op verschillende andere draadloze netwerken werkt de wifi op mijn laptop gewoon goed.
De speedtest geeft snelheden van nog geen 1 mbs download speed als het weer slecht gaat. En verscheidenen ping testen laat steeds een request timed out zien. Af en toe werkt hij voor een half uurtje ongeveer ‘goed’ (speedtest max 8 mbs), maar hij blijft wegvallen. Het grootste gedeelte van de tijd blijft hij zo traag dat ik niet eens mijn mail kan openen. Ethernet werkt echter wel goed, geen request timed out meer.
Ik heb echt vanalles al geprobeerd en weet niet meer wat ik kan doen.
- modem uit/aan gezet
- modem gereset
- wachtwoord veranderd
- ander kanaal gekozen
- DNS omgezet naar 8.8.8.8 en 1.1.1.1
- via CMD de dns cache leeggehaald
- firewall gecheckt
- internetadapter gecheckt
- instellingen aangepast
- etc etc
Ik heb er zelf al met wat mensen die er verstand van hebben overgehad en ook zij begrijpen niet wat er mis gaat.
na het legen van de DNS cache zag ik een kleine verbetering maar de wifi blijft om de seconde wegvallen. Heeft iemand nog een andere tip? Ik ben echt wanhopig aan het worden haha
speedtest op een goed moment:
https://www.speedtest.net/result/10138076020