Beantwoord
Overstap naar T-mobile glasvezel. Modem/router on bridge mode
Ik heb al een aantal berichten op dit forum gevonden met ditzelfde onderwerp, maar wil toch even checken of de antwoorden nog steeds actueel zijn.
Concreet: Ga binnenkort overstappen van Ziggo naar T-mobile glasvezel en wil mijn eigen router plus AP blijven gebruiken. Heb alleen internet, geen TV of telefonie. Wil T-mobile modem/router in bridge mode, maar lees dat dit niet door T-mobile wordt ondersteund.
Kan ik nog steeds, na installatie van de monteur, het T-mobile modem/router door een TP-Link MC220L mediaconvertor vervangen om te bereiken wat ik voor ogen heb?
Concreet: Ga binnenkort overstappen van Ziggo naar T-mobile glasvezel en wil mijn eigen router plus AP blijven gebruiken. Heb alleen internet, geen TV of telefonie. Wil T-mobile modem/router in bridge mode, maar lees dat dit niet door T-mobile wordt ondersteund.
Kan ik nog steeds, na installatie van de monteur, het T-mobile modem/router door een TP-Link MC220L mediaconvertor vervangen om te bereiken wat ik voor ogen heb?
Beste antwoord door Pieter_B
Je bent van harte welkom bij T-Mobile, en als zovele klanten voor je hebben gedaan, kun je inderdaad gewoon een eigen router plaatsen.
Een andere klant bij T-Mobile,
Het is zeker eenvoudig als je alleen maar internet hebt.
En als het goed is krijg je al een Mediaconverter i.s.m. de Huawei, dan hoef je dus alleen maar de UTP kabel uit de Huawei te halen in je eigen moden WAN (met VLAN ondersteuning) te prikken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.