Vanmorgen opeens geen internet , los lampje blijft rood knipperen, alles van de stroom gehad en opnieuw opgestart maar dat hielp niet.
Ook gekeken of er onderhoud of storingen zijn in de buurt , maar nergens iets kunnen vinden , dit is erg jammer :( kan iemand mij helpen ?
Beste antwoord door Tasdemir
Moderator edit:
Lisa schreef:
Hi @Tasdemir, hartstikke goed dat je dit hier hebt gemeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om dit heel rap weer te tackelen, maar ik zie gelukkig dat je weer online bent. Excuses voor het ongemak van deze onderbreking. Ervaar jij inmiddels ook weer een perfecte verbinding? Ik hoor het graag ter dubblecheck van je.
@Lisa Ja verbinding is weer goed , raar dat dit opeens gebeurt, dankjewel voor de snelle hulp 👍🏻
Hi @Tasdemir, hartstikke goed dat je dit hier hebt gemeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om dit heel rap weer te tackelen, maar ik zie gelukkig dat je weer online bent. Excuses voor het ongemak van deze onderbreking. Ervaar jij inmiddels ook weer een perfecte verbinding? Ik hoor het graag ter dubblecheck van je.
Hi @Tasdemir, hartstikke goed dat je dit hier hebt gemeld! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om dit heel rap weer te tackelen, maar ik zie gelukkig dat je weer online bent. Excuses voor het ongemak van deze onderbreking. Ervaar jij inmiddels ook weer een perfecte verbinding? Ik hoor het graag ter dubblecheck van je.
@Lisa Ja verbinding is weer goed , raar dat dit opeens gebeurt, dankjewel voor de snelle hulp 👍🏻
Hoi @meinot, ik zie dat de technische dienst al aangestuurd is! Om je uit de brand te helpen kun je gratis gebruik maken van internet via ons 4G netwerk. Dit is mogelijk als je een T-Mobile/Tele 2/Ben simkaart hebt. Natuurlijk heb je niet alleen internet op je mobiele telefoon nodig. Geen nood! Stel je telefoon in als hotspot om een wifi-netwerk te maken voor je laptop en andere apparaten. Op onze website kun je de stappen vinden om jouw telefoon als hotspot in te stellen: www.t-mobile.nl/toestelhulp.
Laat je me weten of je een van deze simkaarten hebt? Dan stuur ik meteen een vouchercode op voor onbeperkt internet!
Hoi @Saskiavr, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Eindhoven en Woensel. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:
Hi @meinot, ik zie inderdaad dat het onderzoek nog loopt. Weet dat we het echt zo snel mogelijk voor je oplossen. Zodra er meer bekend is, laten we je deze update weten. Jammer dat je geen simkaart van ons, Tele2 of Ben hebt, anders had ik je graag van een vouchercode voorzien. Weet dat we er bovenop zitten, je hoort zo snel mogelijk van ons!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.