Skip to main content
Beantwoord

Huawei HG659 vervangen

Ik heb een Huawei HG659 deze wil ik vervangen omdat ik bijna 1 keer in de week een powerflip moet uitvoeren.

Ik krijg het niet voor elkaar om een sip wachtwoord verandering door te voeren.

Na enig zoeken blijkt dir nog steeds een bug bij Odido te zijn. En het script draaien om het uit te lezen werkt bij mij niet (of aan mij of de modem).

Tevens willen de kids beter en sneller wifi.

Nou weet ik niet wanneer ik in aanmerking kom voor een andere modem. 

Ik heb nu 100/100. Als ik een verhoging van de van de snelheid neem krijg ik dan een nieuwe modem.

mvg

Ivan

Beste antwoord door ivanvdheijden

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @ivanvdheijden 

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Uiteraard voorzie ik je graag van een nieuw modem! đŸ˜€

Ik heb deze meteen voor je aangevraagd, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Das heel mooi.

Dankjewel

Bekijk origineel

4 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 11 april 2024

Welkom op onze Community! @ivanvdheijden 

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Uiteraard voorzie ik je graag van een nieuw modem! đŸ˜€

Ik heb deze meteen voor je aangevraagd, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Het oude modem hoef je niet meer naar ons terug te sturen, deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2024
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @ivanvdheijden 

Das heel mooi.

Dankjewel

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 11 april 2024

Uiteraard heel graag gedaan natuurlijk, geniet er van! đŸ˜€ @ivanvdheijden 

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1798 reacties
  • 12 april 2024

@ivanvdheijden Ik heb het nog even voor je gecheckt, maar het script werkt inderdaad niet in combinatie met de HG659. Voer het nog een keer uit als je de Zyxel aangesloten hebt, dan zou het moeten werken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen