Ik merk dat de tijdsinstelling van mijn modem niet meer klopt, hierdoor kloppen de toegangstijden tot internet niet meer. Maar volgens mij heb ik geen toegang tot de tijdsinstellingen die te vinden zouden moeten zijn onder system maintenance → Time and Date
We zijn deze thread niet vergeten! Verre van dat! Wel had ik eerder kunnen melden dat we die tijd hadden aangepast. Die is afgelopen maandag aangepast voor de meesten die het hier in dit topic (en elders op de Community) gemeld hebben. Dan zijn er nog een paar punten die ik moet benoemen.
Allereerst bedankt voor het geweldige speurwerk van @TMTV, @marcel.krikke , @agentx en @JeroenGroenouwe! Dit heeft net alleen gezorgd dat onze IT mensen gerichter konden zoeken, maar ook dat andere klanten door een kleine aanpassing weer aan de slag konden. Grote klasse, dit onderstreept de kracht van dit forum, dat we soms samen snelle oplossingen kunnen aandragen waar iedereen bata bij heeft. Ik zeg het vaak binnen de muren van T-Mobile, de echte experts van T-Mobile Thuis zijn onze klanten zelf!
@RyanK, @Erwin05 ik heb voor jullie een opdracht uitgezet dat tijd handmatig aan te passen. Ik verwacht dat deze morgen (donderdag 26-11) in de loop van dag afgerond worden.
Mochten er nog meer mensen zijn die (zonder de DNS van Google te gebruiken) nog een datum/tijd in het jaar 2000 hebben, laat het mij dan hier of in privébericht (klik op mijn naam) weten. Dan vraag ik ook voor jullie de handmatige correctie aan.
Dan nog het laatste nog lopende issue: LG TV's kunnen met gebruik van onze DNS geen verbinding maken, maar wel via de DNS van Google. Dat duidt inderdaad op een issue tussen onze DNS en de server van LG.
Mocht je een vraag hebben of een update wensen, tag mij dan vooral. Jason en ik hebben geen magische krachten, maar we zijn van dit issue 100% op de hoogte en kunnen zo nodig sneller schakelen. Als we dit topic als communicatiekanaal houden, blijft het overzichtelijker voor iedereen.
Hi @k.eenschoten, heel erg fijn dat je de hotspot gelijk bent gaan testen! Jouw reactie is ons zeker niet ontgaan, maar het is momenteel erg druk op de Community en daardoor is de reactietijd wat langer. Excuses hiervoor! Ik heb de terugkoppeling gegeven aan mijn collega van de technische dienst en ben in afwachting van zijn reactie. Zodra ik een terugkoppeling krijg, dan laat ik dat meteen aan je weten. Hopelijk kunnen ik en mijn collega samen tot een oplossing komen. Weet dat we ons uiterste best doen om dit issue voor je te verhelpen. Ik wil dit echt voor je fixen! ❤
Hi @k.eenschoten, zoals beloofd zou ik er bij je op terugkomen zodra ik nieuws hoorde van mijn collega! Aan onze kant is het certificaat gewoon in orde, dus dit probleem zou aan de browser van de tv moeten liggen. Waarschijnlijk is deze browser verouderd, waardoor het niet werkt. Ik wilde je heel graag verblijden met ander nieuws, maar omdat we deze zender niet ondersteunen kunnen we je jammer genoeg niet verder helpen momenteel. In dit geval is de tv dus de boosdoener en zou ik voorstellen om dan voortaan via je laptop te luisteren, aangezien het via die weg wel werkt. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel ze dan vooral. Het liefst had ik je voorzien van een enthousiaste terugkoppeling waarin ik een oplossing voor je had, maar hopelijk heb ik je zo in ieder geval wel meer duidelijkheid kunnen geven!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.