Beantwoord
geen signaal isra punt
Vvandaag contact gehad met de ks ivm geen signaal vanaf mijn isra punt. Aangezien ik van ziggo nog een abbo heb lopen wordt er aangegeven dat ik moet wachten tot de overgangs datum. Volgens de brief van tmobile zou ik wel al een a a insluiting moeten hebben. Ik twijfel of het hieraan ligt aangezien ziggo via een andere lijn binnenkomt (coax ). Ik ben bang dat als ik over een week zonder ziggo zit dat er dan pas van alles in g aan moet worden gezet. Iemand iets soortgelijks meegema raakt?
Beste antwoord door Brian
Hi @Stanstyle , je verbinding met Ziggo heeft er niets mee te maken, dit is inderdaad een compleet ander netwerk. Ik heb zojuist je verbinding op afstand gecontroleerd maar ik zie geen actief signaal. Zijn er misschien nog andere aansluitpunten in je woning aanwezig? Je ISRA punt zit normaal gesproken in de meterkast, daarnaast kan het zijn dat je een wancontactdoos in bijvoorbeeld de woonkamer hebt zitten. Als deze laatste niet werkt probeer het dan een rechtstreeks op het ISRA punt. Als de modem hier al op aangesloten laat het mij dan even weten, dan stuur ik graag een monteur bij je langs!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.