Skip to main content
Beantwoord

geen internet tv en telefoon al 2 weken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

33 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20342 reacties
  • 13 oktober 2021

@Johan Aukema 

Je kan je bericht bewerken via de 3 magenta puntjes rechtsonder, haal de foto even weg en plaats een "."  Bijvoorbeeld. Via je galerij kun je de foto bewerken en even een kleurtje over het adres bijvoorbeeld.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 13 oktober 2021

 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 14 oktober 2021

Hi @Johan Aukema, geen probleem! De bon is verwijderd en ik voorzie je graag van het e-mailadres waar jij de bon naar toe kunt sturen: klantenservice@t-mobilethuis.nl. Als jij hier ook een korte toelichting bij geeft, dan gaat het helemaal goedkomen. Wij gaan dit voor je oplossen. Kan ik je ook nog met iets anders helpen? Ik help je graag! 😊


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 14 oktober 2021

Lisa ,

Bedankt voor je hulp, de bon is gestuurd naar het emailadres door jouw gegevn.

Greetz johan


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 15 oktober 2021

Vraagje,

Ik krijg een modem op gestuurd??? Wat is hier de bedoeling van?

Johan


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 oktober 2021

Hi @Johan Aukema, heel graag gedaan! Ik zie ook dat jouw e-mail al in behandeling is genomen, helemaal top. Wat betreft het modem: excuses voor de verwarring. Ik heb meteen achter de schermen gecheckt waarom jij dit hebt ontvangen. In de geschiedenis zie ik terug dat Guidion eerder al een nieuw modem heeft besteld, maar deze aanvraag is nooit doorgevoerd. Ik vermoed dat je daarom nu alsnog een nieuw modem hebt gekregen. Zojuist heb ik dan ook een verzoek ingediend bij de technische dienst om hier een monteur van Guidion voor aan te laten sturen.

Zodra dit is behandeld, zul jij hier een sms / e-mail over krijgen. Ik hoop dat het nieuwe modem ervoor zorgt dat jij voorgoed van alle problemen af bent die je hiervoor ervaarde. Is het zo helemaal duidelijk voor je? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan betekenen! 😊
 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 18 oktober 2021

Lisa,

Bedankt voor de moeite

 

Johan


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 19 oktober 2021

Heel graag gedaan @Johan Aukema! Het verzoek is nog in behandeling, maar je krijgt hier deze week nog bericht van. Bij andere vragen, weet je mij te vinden. Maak er een hele mooie dag van! 🎈


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen