Hallo, ik heb geen internet (glasvezel) maar ik ben wel verbonden met mijn wifi.
Ik heb mediaconverter Huawei OptiXstar HG8010Hv6. Hierop zijn de volgende lampjes te zien: Power is groen, PON is uit, LOS knippert rood (op het ritme eenentwintig, tweeentwintig), LAN is groen.
Dan heb ik de Zyxtel T50, hierop zijn de volgende lampjes te zien, Power is groen, 2de is groen, 3de de wereldbol is rood, wifi 2.4 is groen, wifi 5 is groen, wps is uit, LAN is groen.
De huawei ONT geeft een rood knipperend lampje bij LOS en PON is volledig uit.
Ik heb ook geen tv, daar krijg ik zwart beeld met links onderin de tekst; Netwerk starten, APP: 20.2.917.1_build1-etv-vas--tvxagv
Weet iemand wat er aan de hand is? Reset heb ik op alle apparaten gedaan en heeft geen verschil gemaakt.
geen internet, PON uit, LOS knippert rood, wereldbol rood
Beste antwoord door Lotte123123
Wij werken allebei thuis en hebben daarnaast 20 apparaten, alarmsysteem, camera's, deurbel, alles werkt op WIFI.
We hebben niks aan een Hotspot want deze apparaten moeten constant met WIFI verbonden zijn en niet enkel als je 1 meter ernaast staat.
Graag horen wij hoe dit probleem z.s.m. opgelost kan worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.