Wij hebben net een maand een contract bij T-mobile en nu al geen internet / tv meer. Natuurlijk eerst zelf de bekende acties uitgevoerd (herstarten modem / media converter), maar hielp niks. Daarna telefonisch contact opgenomen met T-mobile. De vriendelijke dame aan de lijn had een half uur nodig om eigenlijk de zelfde stappen te herhalen en kon toen ook niks doen.
Ik probeerde duidelijk te maken dat het modem goed lijkt te werken. Ik heb een wifi/lan signaal, kan inloggen op het modem, het modem heeft een WAN verbinding (met de media converter), maar dus geen verbinding met internet. Zelf heb ik het vermoeden dat het probleem buiten ons huis zit.
Ik heb haar uitgelegd welke lampjes branden/knipperen op modem en mediaconverter, maar wat die betekenden wist ze niet echt. Op mediaconverter is alles groen, alleen LOS is uit. Op modem is alles groen, alleen wereldbol is rood.
Ze kon me niet doorverbinden of terug laten bellen door een tweedelijns medewerker. Ze gaf aan dat we nu 2 a 3 werkdagen moeten wachten op een reactie van T-mobile, zodat ze een afspraak kunnen maken met een monteur. Als het tegenzit is dat dus pas na het weekend.
Ik heb 2 vragen, is dit de standaard support van T-mobile en kan ik wat forceren om een tweedelijnsmedewerker te spreken? En heeft iemand nog een idee om dit probleem verder te trouble shooten?
Thanks