Hallo allen,
Zo’n 2,5 week geleden was er bij mij een stroomstoring in de wijk. Toen er na een uurtje weer stroom was, had ik geen internet en vaste telefoon meer; de betreffende lampjes op het modem branden niet. Ik heb zowel de mediaconverter als het modem meerdere keren herstart; maar helaas geen resultaat. Ik heb de klantenservice gebeld en die stuurden een nieuw modem. Maar dat was het probleem niet.
Weer gebeld en er zou een ticket aangemaakt worden. Niks meer gehoord en dus klantenservice weer gebeld. Geen ticket te vinden, dus een nieuw ticket aangemaakt. Weer niks gehoord, weer gebeld en kreeg het advies afspraak te maken met Guidion. Die konden vandaag pas komen.
De monteur van Guidion is geweest en ging gelijk weer weg omdat de mediaconverter van KPN is (overigens bekend bij T-Mobile) en daar kunnen zij niks mee. Er moet dus een monteur van KPN komen. De monteur van Guidion heeft nu een taak BO (?) aangemaakt en ik moet wachten op een monteur van KPN. Vrij vaag allemaal.
Ik heb nu provisorisch internet (middels unlimited internet voucher, hotspot mobiel), maar ik betaal wel voor glas; ik wil dus dat dit op korte termijn opgelost wordt. Hoe kom ik er achter of KPN aangestuurd is en wanneer zij langskomen? Of is er een andere actie die ik kan ondernemen? Ik vrees dat ik anders kan wachten tot sint-juttemis.
Graag jullie advies!
Vriendelijke groet,
Marcel
Geen internet en geen vaste telefoon
Beste antwoord door Marcel H.
E-I-N-D-E-L-I-J-K, het werkt weer 👍🏻. Gisteren kreeg ik een berichtje van KPN dat ik online een afspraak met een monteur kon maken en tot m’n verbazing kon die VANDAAG AL komen (T-Mobile, zo kan het dus ook).
Zoals verwacht zat het probleem in de media converter; die was kapot. Nieuwe converter en alles werkt weer naar behoren. Vijf minuutjes werk…
Ondanks alle ellende van de afgelopen 6 weken ben ik blij dat het opgelost is; dank aan jullie en alle meedenkers. Levert meer op dan de klantenservice.
Tot slot: ik wil gebruik maken van de wettelijke compensatieregeling. Ik heb tenslotte van 20 juli (eerste melding) tot en met gisteren (31 augustus) een storing gehad (42 dagen).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.