Hoi ik ben 2 weken geleden van abonnement van 1GB naar 2GB gegaan .heb nieuwe modem gehad en een nieuw pon kastje
Aangesloten door de monteur maar geen data op de pon converter.heb de oude terug geplaatst en weer internet
Ben al 2 weken bezig om dit werkend te krijgen
Odido zegt nu dat het bij de glasvezel provider ligt en niet bij odido
Wie heeft dit probleem ook gehad
Mvg f dorst
Beste antwoord door Fdorst
Tommie van Odido schreef:
Bedankt voor de informatie @Fdorst. Ik heb Guidion opnieuw aangestuurd met de duidelijke informatie over het ONT. Dit type ONT kan namelijk maximaal maar 1 Gbp/s aan. Zonder juiste registratie kom je natuurlijk niet online. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion.
Wil je mij een terugkoppeling geven als de monteur langs geweest is? Thanks!
Hoi Tommie de monteur is geweest.en kreeg het ook niet voor elkaar. Hij heeft gebeld met odido en uitgelegd,waar het probleem ligt.
Ik zie net dat de oude ont niet meer communiceert.
Ik heb de nieuwe geplaatst en werkt eindelijk
Eindelijk een monteur die weet waar het probleem lag top daarvoor.
Hoi @Fdorst, goed dat je aan de bel trekt, ik licht je graag in over de vervolgstappen! Naar aanleiding van het verslag van de Guidion monteur hebben wij de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber ingeschakeld om na te gaan waarom de verbinding niet werkt met de nieuwe Media Converter. Ik vermoed dat ze door de feestdagen langer over hun onderzoek doen dan normaal de standaard is. Desalniettemin zijn ze hier nog steeds mee bezig voor je en ik verwacht dat je snel door hen gecontacteerd zal worden voor een monteursafspraak. Zij kunnen vervolgens je aansluiten op de verhoogde verbinding.
Ik heb er vertrouwen in dat je binnenkort de hogere snelheid kan ontvangen, wij gaan Open Dutch Fiber op de hielen zitten!
Hoi ik hoop het .vandaag weer gebeld naar open dutch fiber.ik had 2 dagen geleden ook al gebeld .en ze zagen in het systeem niks staan grrrrrr. Nu weer aan gegeven dat de2GB verbinding nog steeds niet werkt.
Deze oplossingen komen bekend voor net als de standaard zin Goed dat je aan de bel trekt dit hebben ze al zoveel gedaan dat ze er doof van geworden zijn
Ik ben ook direct voor je gaan kijken en zie dat het ticket nog steeds open staat. Dit kan komen door de feestdagen, dan zijn onze medewerkers ook een dagje met verlof! Hopelijk wordt het ticket zo snel mogelijk opgepakt.
Hey @Fdorst, ik ben nogmaals gaan kijken en zie dat het oude ONT nog aangesloten zit. Heeft de monteur de nieuwe ONT wel goed geregistreerd en aangesloten? Heeft de monteur getest met minstens een Cat6 of Cat6a kabel willen testen op de 2,5 Gbit/s poort op het modem? (De andere poorten kunnen maar 1 Gbit/s aan) Direct verbonden met een apparaat dat meer dan 1 Gbit/s aan kan?
Bedankt voor de informatie @Fdorst. Ik heb Guidion opnieuw aangestuurd met de duidelijke informatie over het ONT. Dit type ONT kan namelijk maximaal maar 1 Gbp/s aan. Zonder juiste registratie kom je natuurlijk niet online. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion.
Wil je mij een terugkoppeling geven als de monteur langs geweest is? Thanks!
Bedankt voor de informatie @Fdorst. Ik heb Guidion opnieuw aangestuurd met de duidelijke informatie over het ONT. Dit type ONT kan namelijk maximaal maar 1 Gbp/s aan. Zonder juiste registratie kom je natuurlijk niet online. Je ontvangt zo een bericht om een afspraak in te plannen met Guidion.
Wil je mij een terugkoppeling geven als de monteur langs geweest is? Thanks!
Hoi Tommie de monteur is geweest.en kreeg het ook niet voor elkaar. Hij heeft gebeld met odido en uitgelegd,waar het probleem ligt.
Ik zie net dat de oude ont niet meer communiceert.
Ik heb de nieuwe geplaatst en werkt eindelijk
Eindelijk een monteur die weet waar het probleem lag top daarvoor.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.