Beantwoord
Eigen servers
Kan ik eigen services gebruiken, denk hierbij aan eigen mail-server, web-server etc.
Op de site is hierover niets te vinden, maar bv breedbandwinkel stelt dat dit wel kan.
Daarbij, krijg ik statisch IPv4 en IPv6 addressen?
Op de site is hierover niets te vinden, maar bv breedbandwinkel stelt dat dit wel kan.
Daarbij, krijg ik statisch IPv4 en IPv6 addressen?
Beste antwoord door Pieter_B
Hallo @fransdb .
T-Mobile werkt met een dynamisch IP adres zoals@koopmaro ook al aangeeft.
Tevens hebben hun de transitie naar IPv6 nog niet gemaakt, daar zul je dus nog even op moeten wachten.
Ook zijn er een aantal problemen met het gebruik van de huidige Huawei, waarbij port-forwarding voor je webserver poort 80 door hun is vastgelegd voor de GUI van de router.
Deze poort voor de GUI kun je dus ook niet wijzigen, waardoor je het dus ook niet kunt omzeilen.
Een oplossing is wel, dat je een eigen modem gaat gebruiken.
Maar ik denk dat de bottleneck zit in het niet hebben van een vast IP, waarbij DDNS natuurlijk de meest eenvoudige oplossing is om dat te corrigeren.
Bekijk origineelT-Mobile werkt met een dynamisch IP adres zoals
Tevens hebben hun de transitie naar IPv6 nog niet gemaakt, daar zul je dus nog even op moeten wachten.
Ook zijn er een aantal problemen met het gebruik van de huidige Huawei, waarbij port-forwarding voor je webserver poort 80 door hun is vastgelegd voor de GUI van de router.
Deze poort voor de GUI kun je dus ook niet wijzigen, waardoor je het dus ook niet kunt omzeilen.
Een oplossing is wel, dat je een eigen modem gaat gebruiken.
Maar ik denk dat de bottleneck zit in het niet hebben van een vast IP, waarbij DDNS natuurlijk de meest eenvoudige oplossing is om dat te corrigeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.