Skip to main content
Beantwoord

Drukte reggefiber


Wegens drukte bij reggefiber heb ik na 5 weken nog altijd geen datum waarop ze de glasvezel komen installeren. Gezien er niks gezegd kan worden over hoelang het nog gaat duren had ik graag een tijdelijke oplossing gehad zodat ik wel internet heb thuis.

Ik heb geen t-mobile telefoon abonnement dus unlimited krijgen voor de komende tijd is geen optie.

Is het misschien een optie dat ik zolang een DSL modem krijg? Deze is namelijk net als de glasvezel te in de meterkast gelegd en zou ik dus eenvoudig zelf aan kunnen sluiten waardoor ik toch internet heb totdat de glasvezel klaar is.

Beste antwoord door Piotr

Hey @Gh0stPanda,

Goed nieuws! Ik zie dat je activatiedatum inmiddels gepland staat op 5 juli. Let wel op, dit is nog niet de installatiedatum. Binnenkort ontvang je een bericht waarmee je een afspraak kunt inplannen met één van onze monteurs. Dit wordt dan je installatiedatum. ☺️
Bekijk origineel

9 reacties

  • 0 reacties
  • 7 juni 2019
Wat is er mis met de glasvezel? Dat regefiber, trouwens heten ze nu KPNnetwerk dat zij langs moeten komen.

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 juni 2019
Er is niks mis mee zover ik weet. KPNnetwerk heeft het zo druk dat ik geen datum krijg waarop ze langs komen om de glasvezel aan te sluiten en na 5 weken wachten begin ik het een beetje moe te worden.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 7 juni 2019
@Gh0stPanda

het modem is ook geschikt voor dsl.
maar dat moet kpn eerst aansluiten 🙈

dat gaat helaas ook niet werken....

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 juni 2019
@Hidden.nld oftewel nog eens x-aantal weken zonder internet... dat gaat leuk worden....

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 juni 2019
Misschien handig om hierbij aan te geven dat het een nieuwbouw woning betreft en er hiervoor dus geen andere provider aangesloten is geweest.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3596 reacties
  • 7 juni 2019
KPNnetwerkNL
0880063744

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2019
@Hidden.nld ik heb al meerdere malen contact gehad met KPNnetwerk en het enige dat ze me kunnen vertellen is dat het druk is en dat ze een dossier voor me op zullen stellen. Helaas heb ik niks aan die informatie.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2019
Hey @Gh0stPanda,

Goed nieuws! Ik zie dat je activatiedatum inmiddels gepland staat op 5 juli. Let wel op, dit is nog niet de installatiedatum. Binnenkort ontvang je een bericht waarmee je een afspraak kunt inplannen met één van onze monteurs. Dit wordt dan je installatiedatum. ☺️

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9035 reacties
  • 19 juni 2019
Neem anders tijdelijk een unlimited sim abonnement bij Tele2. Die zijn maandelijks opzegbaar. Als dan de T-Mobile verbinding is opgeleverd kun je die weer opzeggen.

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen