'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'
vanmiddag heeft monteur bij mij T Mobile Thuis geïnstalleerd. Na installatie van alle componenten probleemloos kunnen internetten. Niets veranderd, niets gewijzigd. Na avondeten zie ik ineens dat internetverbinding verbroken is. Check uitgevoerd (Win10 probleemoplosser) krijg ik melding "'De proxyinstellingen van dit netwerk kunnen niet automatisch worden gedetecteerd'".
Naspeuren op internet (mob tel 4G) levert geen bruikbare oplossingen. Daarom nu de hulpvraag op dit forum. Wie kan mij helpen. Voor de volledigheid: NT kastje geeft drie, groen, brandende lampen. Modem is de Zyxel T50. Hard reset gedaan. TV werkt. Wifi werkt. Cat6 kabels door heel het huis. Laptop werkt alleen op wifi. PC blijft foutmelding geven.
Dank alvast!
Groet
Betelgeuse
Beste antwoord door Betelgeuse
Update:
Vlak voor vertrek zomervakantie lukte het de monteur om toch nog even langs te komen (dank!).
Vervanging van T50 door nieuwe T50: geen verbetering. Vervanging T50 door 'oude' Dray Tek: geen verbetering. De volgende ochtend zou een VLAN reset plaatsvinden. Ik kreeg van T Mobile tijdelijk een
stream aangeboden opdat ik nog kan thuiswerken (dank!).
De monteur kwam nog met het volgende advies: na terugkomst van vakantie alle netwerkstekkers los-
trekken en 1 voor 1 weer inpluggen. Dit advies heb ik gisteren opgevolgd. En ziedaar: alles werkt weer.
Probleemloos en gelijktijdig. WiFi ook als een zonnetje. Snelheid 186.6 mb/s down en 181.1 up. Past bij gekozen abbo.
Kortom: dit topic kan afgesloten worden. Met dank nogmaals aan alle reacties en adviezen!
Betelgeuse
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.