Na een ellendig jaar van storingen, vele uren aan de telefoon met de T-mobile klantenservice en 2 mislukte pogingen om mijn T-mobile thuis abonnement vroegtijdig te ontbinden leek ik na een jaar eindelijk verlost te zijn van tv en internet van T-mobile thuis. Na het aflopen van het jaar kreeg binnen een maand 2x een brief dat ik zo snel mogelijk mijn apparatuur moest opsturen om geen extra kosten te krijgen. Ik heb zowel de router als het tv-kastje na de tweede brief z.s.m. verstuurd. Nadat ik na ruim een maand niets meer had gehoord van T-mobile ging ik er vanuit dat de apparatuur was ontvangen en heb het track & tracé briefje weggegooid. Echter een week of twee later kreeg ik een mail dat er 90,- zou worden afgeschreven, dus toch weer met veel tegenzin en frustratie de klantenservice moeten bellen. Die vertelde dat alleen router in de doos zat en niet het tv-kastje. Ik vertelde dat alles was opgestuurd en ze zouden het gaan uitzoeken en zouden mij terugbellen. Weer wat later werd er opeens 90,- geïncasseerd, zonder dat ik was teruggebeld over de uitkomt van het onderzoek. Ik heb deze incasso zelf teruggeboekt EN AL 1 DAG LATER had ik mail waarin stond dat ik het opnieuw moest overmaken, en snel, om extra kosten te voorkomen. Ik heb opnieuw met de klantenservice gebeld die niet verder komen dan “zonder track & tracé moet u gewoon betalen.” Ik heb om bewijs gevraagd dat het retourpakket niet compleet was maar dat kan niet geleverd worden, ze willen dat ik bewijs lever dat ik alles heb opgestuurd. Als T-mobile eerder contact had opgenomen had ik het track & tracé briefje nog wel gehad waar het juiste gewicht van een compleet pakket op zou staan. Ik heb hierover geprobeerd contact op te nemen met het hoofdkantoor maar dit blijkt telefonisch een onmogelijke opgave te zijn. Graag zou ik na een jaar van T-mobile ellende tot een oplossing willen komen i.p.v. nog meer stress en irritatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als er met mij contact wordt opgenomen door een persoon die niet op het call-centrum werkt, maar echte een werknemer van T-mobile van een afdeling waarmee een oplossing gevonden kan worden. Ik kijk hier zeer naar uit!!! Martijn
Conflict met T-mobile na een jaar van ellende
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Het boetebedrag zal hiermee komen te vervallen. Ik ga mijn uiterste best doen om het natuurlijk zo snel mogelijk te herstellen, maar houd er alsjeblieft rekening mee dat dit op zijn vroegst eind deze maand pas hersteld wordt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.