Skip to main content
Beantwoord

4 Maanden storing door kabelbreuk; Volgens klantenservice bent u niet bereid dit op te lossen??

Toon eerste reactie

37 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 12 maart 2025

Er staat nu niemand.. ik rij er net langs.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 18 maart 2025

Update nog steeds geen vast internet maar ik krijg nu wel incasso dreigementen voor die klikenklaar spullen. Zou fijn zijn als jullie dat uit jullie systeem halen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 25 maart 2025

Update: Nog steeds geen vast internet; Gister ODF mensen langsgeweest. Ze hebben inderdaad gegraven, maar probleem niet gevonden of opgelost. 

Ik heb niks meer gehoord van jullie over het openstaand bedrag voor klik en klaar ik neem aan dat jullie dit regelen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 26 maart 2025

Hey ​@Job.W, ik heb de kosten van Klik&Klaar voor je vergoed! 

Het verkeersplan is aangevraag, wanneer deze goedgekeurd is wordt er opnieuw een afspraak met je ingeschoten. Hopelijk is het daarna opgelost.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 26 maart 2025

Thanks. Zou fijn zijn als het inderdaad is opgelost wordt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 8 april 2025

Nog geen update ontvangen van ODF, maar wel weer een nieuwe incasso die ik gestorneerd heb. Zou fijn zijn als jullie die nogmaals kunnen vergoeden.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Update: Vandaag zijn er wederom mensen van ODF langsgeweest. Voor de zoveelste keer moesten ze naar binnen om te meten waar de storing zat 220 meter (zoals iedere keer  ik kan dat wel dromen ondertussen, moeten ze daar echt telkens opnieuw naar kijken?), en voor de zoveelste keer zijn e overrichter zaken naar huisgegaan. Dit keer omdat het met de hand lastig graven is (daar klaagde ze de vorige keer ook al over). 

We zijn inmiddels 6 maanden verder sinds de storing is begonnen. Ik ben ondertussen de tel al kwijt hoevaak ( 9 van de 10 keer voorkoombaar) er monteurs zijn langsgeweest. Telkens wordt er van mij effort gevraagd (bellen voor wifi codes, telkens binnen kijken om te constateren dat de storing buiten zit en op 220 meter, zelf (het minder waardige maar beter dan wifi code elke week )alternatief aanvragen (klikenklaar), en nu telkens geld terug vragen voor dat alternatief.

Ik ben blij dat er nu na 6 maanden wel wat beweging is, maar jongens kan dit allemaal niet wat efficienter en klantvriendelijker.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1957 reacties
  • 12 april 2025

Hi ​@Job.W, wat fijn dat er inmiddels schot in de zaak zit! Ik ben het compleet met je eens dat dit moeizamer gaat dan gehoopt. Dit is ook zeker niet wat we voor ogen hebben. Mijn oprechte excuses hiervoor. We kunnen de betalingen echter niet pauzeren. Het is dan ook een beetje omslachtig, maar hier moeten we dan elke keer een aparte vergoeding voor aanmaken. Ik heb dit zojuist direct voor je in orde gemaakt voor de maand april. Voor nu wachten we nog op de goedkeuring voor het verkeersplan. Wanneer we hier meer informatie over hebben, laten we het je weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 16 april 2025

Vandaag zijn er 2 heren geweest die de verbinding hebben hersteld, en we hebben eindelijk weer het internet wat we hadden aangevraagd. 

Ik wil bij deze dan ook gelijk de vergoeding voor niet geleverde diensten de afgelopen maanden bij jullie aanvragen. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8985 reacties
  • 16 april 2025
Job.W schreef:

Vandaag zijn er 2 heren geweest die de verbinding hebben hersteld, en we hebben eindelijk weer het internet wat we hadden aangevraagd. 

Ik wil bij deze dan ook gelijk de vergoeding voor niet geleverde diensten de afgelopen maanden bij jullie aanvragen. 

Je hebt toch een vervangende dienst (klik en klaar) gehad?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 16 april 2025

Nee zeer zeker niet! Klikenklaar is door jullie gratis aangeboden als alternatief voor het constant moeten bellen voor wifi codes. Het is een inferieur alternatief ik betaal niet voor niks meer voor een vaste lijn!

Daarnaast hebben jullie mij meerdere malen verzekerd dat jullie gewoon netjes zouden gaan terug betalen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 23 reacties
  • 16 april 2025

Ow ik zie nu dat je slechts een gebruiker bent eric. Het antwoord is echter hetzelfde je begrijpt de strekking 😋, maar ik neem het jou natuurlijk niet kwalijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen