Skip to main content
Beantwoord

Incasso retour na overstap andere provider


Ik ben van Odido naar KPN over gestapt , Odido heeft incasso gedaan in de maand KPN dat ook deed . Odido claimt geld terug te boeken na verrekening de volgende maand ,maar zie geen geld

terug ! Dus betaal 2 x voor die maand 

Beste antwoord door eric

Bij Odido heb je vooruit betaald. Na de maand van overstappen zal de factuur pro rato een creditfactuur zijn. Dan duurt het nog een week of 2-3 en zal het creditbedrag zijn teruggestort. 

Bekijk origineel

9 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9325 reacties
  • Antwoord
  • 2 mei 2025

Bij Odido heb je vooruit betaald. Na de maand van overstappen zal de factuur pro rato een creditfactuur zijn. Dan duurt het nog een week of 2-3 en zal het creditbedrag zijn teruggestort. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 2 mei 2025

thanks


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 23 mei 2025
eric schreef:

Bij Odido heb je vooruit betaald. Na de maand van overstappen zal de factuur pro rato een creditfactuur zijn. Dan duurt het nog een week of 2-3 en zal het creditbedrag zijn teruggestort. 

Ik heb nu nog steeds geen verekening gehad !!!


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Fred Admiraal, ik ga dit héél graag voor je na! Natuurlijk wil je weten wat je kunt verwachten. Wel mis ik momenteel jouw gegevens. Zou je jouw Community profiel willen aanvullen? Hierin moeten jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer staan. Laat het weten als je profiel compleet is, dan kom ik er zo snel mogelijk op terug!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 27 mei 2025

profiel aangevuld , ik dank u voor u hulp zover


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 4 juni 2025

ik hoor niets meer van u ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 5 juni 2025

Hey ​@Fred Admiraal, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Hierdoor heb ik je abonnement kunnen vinden en verfiëren. Over welke maand gaat het precies? Ik zie namelijk dat je sinds 15-04 bij ons weg bent en de laatste factuur is van maart geweest. Deze is op 25-03 afgeschreven en klopt ook omdat je pas sinds 15-04 bij ons weg bent. Hopelijk kan je mij wat meer duidelijkheid geven over de situatie zodat we dit recht kunnen zetten! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 7 juni 2025

Dit kreeg ik per e-mail van Odido :

De overstap
De voorlopige datum voor het stopzetten van het abonnement is 28-03-2025. Deze datum kan nog wijzigen. Maak je gebruik van de Overstapservice? Dan houden we rekening met de einddatum van je huidige abonnement. Je ontvangt hierover bericht van je nieuwe provider. Heb je vragen over deze datum? Dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van je nieuwe provider.

Op 28-03-2025 werkte mijn KPN internet en TV en 04-04-2025 betaalde ik KPN .

Odido incasseerde op 25-03-2025 ,  Euro 53.57 .

Dus ik betaalde de maand April Odido en KPN ?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 9 juni 2025

Hoi ​@Fred Admiraal, ik heb het direct uitgezocht! Je hebt inderdaad dit bedrag als laatst betaald. Ik zie dat dit gaat om de maand maart t/m 27 maart 2025, aangezien je op 28 maart 2025 bent overgestapt. Dit kun je ook inzien in Mijn Odido als je klikt op het pdf-icoon naast de rekening: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen