Skip to main content

Geen toegang tot topic

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 189 reacties

Ik wilde pagina kijken en staat op : Sorry, je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

wat heb ik misdaan ?

Pierre

Uitgelichte reactie

3 juni 2025

Hoi Pierre, ik zie dat mijn collega je topic naar een andere subcategorie had verplaatst die beter aansluit bij de aard van jouw topic. Echter kom ik er nu achter dat deze subcategorie op dit moment verborgen staat. Vandaar dat ik ook moest zoeken naar je topic. Maar ik heb ā€˜m gevonden en voor nu teruggezet in de Entertainment Lounge > Algemeen! šŸ˜Š

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9262 reacties
  • 2 juni 2025

Wat is de link naar die pagina?

Iamsterdam
  • Auteur
  • 189 reacties
  • 2 juni 2025

3 modaters

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9262 reacties
  • 2 juni 2025

Zegt zo niks, plaats eens de hele link zoals hier:

https://community.odido.nl/algemeen-596/geen-toegang-376341?postid=1870692#post1870692

Iamsterdam
  • Auteur
  • 189 reacties
  • 2 juni 2025

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9262 reacties
  • 2 juni 2025

Als je een nieuw topic wil openen, gebruik dan deze link. https://community.odido.nl/topic/new

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Pierre, ik zie dat mijn collega je topic naar een andere subcategorie had verplaatst die beter aansluit bij de aard van jouw topic. Echter kom ik er nu achter dat deze subcategorie op dit moment verborgen staat. Vandaar dat ik ook moest zoeken naar je topic. Maar ik heb ā€˜m gevonden en voor nu teruggezet in de Entertainment Lounge > Algemeen! šŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen