Skip to main content
Beantwoord

Routervervanging

Hallo,

Ik heb op dit moment een Zyxel T-50 als router.Kan ik upgraden naar een nieuwer model?Aangezien m’n meeste apparaten wifi 6 hebben zou het fijn zijn om een router te hebben die dat ook ondersteunt. 

Beste antwoord door Teresa van Odido

@Przemyslaw Hartstikke bedankt!

Ik help je natuurlijk graag aan een nieuw modem, zodat je gebruik kan maken van de nieuwste technologieën. Wel zo fijn toch?! 😀

Ik heb het nieuwe modem gelijk jouw kant opgestuurd. Ook heb ik het wifipunt omgeruild naar het model wat compatibel is met jouw nieuwe modem. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een link om je bestelling te volgen. Houd er rekening mee dat het modem en het wifipunt misschien apart worden verzonden. 

Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het oude wifipunt ontvangen we wel graag retour. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om dit te doen. Wanneer de track & trace aangeeft dat wij het pakket hebben ontvangen, kan het nog 6 dagen duren voor dit ook is verwerkt in ons systeem. Wanneer het zover is, ontvang je sowieso een ontvangstbevestiging per e-mail. 

Ik wens je alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21536 reacties
  • 6 juni 2025

Hallo ​@Przemyslaw 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit direct voor je kan regelen. De T50 hoef je niet retour te sturen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 juni 2025

Ik heb alle privévelden in mijn communityprofiel ingevuld. Wat nu?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2025

@Przemyslaw Hartstikke bedankt!

Ik help je natuurlijk graag aan een nieuw modem, zodat je gebruik kan maken van de nieuwste technologieën. Wel zo fijn toch?! 😀

Ik heb het nieuwe modem gelijk jouw kant opgestuurd. Ook heb ik het wifipunt omgeruild naar het model wat compatibel is met jouw nieuwe modem. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een link om je bestelling te volgen. Houd er rekening mee dat het modem en het wifipunt misschien apart worden verzonden. 

Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. Het oude wifipunt ontvangen we wel graag retour. Hierover ontvang je ook een e-mail met instructies om dit te doen. Wanneer de track & trace aangeeft dat wij het pakket hebben ontvangen, kan het nog 6 dagen duren voor dit ook is verwerkt in ons systeem. Wanneer het zover is, ontvang je sowieso een ontvangstbevestiging per e-mail. 

Ik wens je alvast veel plezier van de nieuwe apparatuur! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen