Skip to main content
Beantwoord

Multisim met Tele2

• 24 september 2024
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo allemaal,

Ik heb gelezen dat het met een oud Tele2-abonnement momenteel niet mogelijk is om gebruik te maken van multisim. Er werd aangegeven dat dit na de zomer zou worden opgelost. Echter, de laatste berichten die ik hierover kan vinden zijn van enkele maanden geleden.

Mijn vraag is daarom: zijn er inmiddels nieuwe updates of ontwikkelingen over de beschikbaarheid van multisim voor oudere Tele2-abonnementen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Cristien

Goedemorgen @maxmink  Helaas is er nog geen nieuws over. Hoelang loopt je Tele2 abonnement nog? Als het al lukt zal het pas eind van het jaar zijn stond in een andere topic.

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7978 reacties
  • Antwoord
  • 24 september 2024

Goedemorgen @maxmink  Helaas is er nog geen nieuws over. Hoelang loopt je Tele2 abonnement nog? Als het al lukt zal het pas eind van het jaar zijn stond in een andere topic.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 september 2024
Cristien schreef:

Bedankt voor het antwoord. Helaas loopt mijn abonnement nog tot juni 2025 dus dat wordt dan nog even wachten gok ik.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen