Skip to main content
Beantwoord

kan sim niet activeren

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

helaas lukt het mij niet om mijn nieuwe simkaart te activeren ik ben mijn oude kwijt en heb een nieuwe gekregen via mijn account lukt het niet en via idin ook niet ik las ergens dat dit ook via de mail kan?

mvg

Beste antwoord door Arife63

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Arife63, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je nieuwe simkaart wilt activeren en ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je oude kwijt is geraakt, kun je de nieuwe niet middels een sms-verificatie activeren. Een andere optie is altijd middels iDIN (bankverificatie). Lukt het niet via de app? Kun je het anders proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

Zo niet, dan kan je simkaart wegens veiligheidsredenen niet van afstand geactiveerd worden, sorry! Je kunt dan het beste langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hi Pharwin,

dankwel voor jou reactie ik ben inmiddels al

geholpen heb Odido service gebeld en die hebben het voor mij geactiveerd.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Arife63, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je je nieuwe simkaart wilt activeren en ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je oude kwijt is geraakt, kun je de nieuwe niet middels een sms-verificatie activeren. Een andere optie is altijd middels iDIN (bankverificatie). Lukt het niet via de app? Kun je het anders proberen via een browser/laptop om te kijken of het dan wel lukt? 

Zo niet, dan kan je simkaart wegens veiligheidsredenen niet van afstand geactiveerd worden, sorry! Je kunt dan het beste langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi Pharwin,

dankwel voor jou reactie ik ben inmiddels al

geholpen heb Odido service gebeld en die hebben het voor mij geactiveerd.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Arife63 fijn dat het is opgelost, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen