Hi,
helaas lukt het mij niet om mijn nieuwe simkaart te activeren ik ben mijn oude kwijt en heb een nieuwe gekregen via mijn account lukt het niet en via idin ook niet ik las ergens dat dit ook via de mail kan?
mvg
Hi,
helaas lukt het mij niet om mijn nieuwe simkaart te activeren ik ben mijn oude kwijt en heb een nieuwe gekregen via mijn account lukt het niet en via idin ook niet ik las ergens dat dit ook via de mail kan?
mvg
Beste antwoord door Arife63
Hoi
Zo niet, dan kan je simkaart wegens veiligheidsredenen niet van afstand geactiveerd worden, sorry! Je kunt dan het beste langsgaan in één van onze winkels, waar mijn collega's (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs) je direct kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe simkaart!
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi Pharwin,
dankwel voor jou reactie ik ben inmiddels al
geholpen heb Odido service gebeld en die hebben het voor mij geactiveerd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.