Dit betreft de recent verlopen actie bij Odido voor een Pixel 8a in combinatie met een sim only abonnement. Het toestel kostte me 414, maar er werd 150 euro teruggave in het vooruitzicht gesteld bij inlevering van je oude telefoon.
Ik had een Nokia 5 in goede staat met enige slijtage voor de inruilactie aangemeld en ruim een maand geleden opgestuurd. Wat mij betreft voldoet het toestel aan de voorwaarden (zie hieronder).
Vandaag oordeel ontvangen: BEKRAST SCHERM - ZWARE, VERSLETEN BEHUIZING. Daarnaast had men bijgaande foto ter ondersteuning meegestuurd.
Volgens mij heeft men gewoon gezocht naar een reden om niet 150 euro uit te hoeven betalen.
Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen?
Voorwaarden
Om in aanmerking te komen voor de volledige Voorlopige Inruilwaarde, moet het Inruilproduct:
a. een in aanmerking komend model zijn uit tabel 1 hieronder;
b. overeenkomen met de beschrijving die de Deelnemer heeft gegeven bij het indienen van de Claim;
c. volledig werkend zijn, d.w.z. ingeschakeld en volledig functioneel;
d. compleet zijn met batterij;
e. geen barsten in het scherm of andere schade (inclusief waterschade) aan het apparaat hebben, maar redelijke slijtage kan worden geaccepteerd; en
f. ontgrendeld en in de fabriek gereset worden, zonder biometrische of persoonlijke gegevens en niet gekoppeld aan persoonlijke accounts,
https://reward-promos.com/reward/tradein2024/nl-NL/terms