Skip to main content
Beantwoord

Deezer uitzetten

• is een Top Poster
  • 9 reacties

Ik wil deezer verwijderen uit mijn abonnement maar dat lukt niet. Hij zegt steeds volgende maand, maar heb deze maand niks aangepast. Hoe krijg ik deze alsnog uit mijn abonnement??

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi shley, super leuk dat je gebruik maakt van Extra's en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat je een betaalregeling hebt. Hierdoor kan je zelf je bundel/Extra niet wijzigen. Ik mag dit wel voor je doen. Laat je het me weten of ik 'm per direct uit kan zetten? Dan doe ik dit meteen voor je! đŸ˜„

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi shley, super leuk dat je gebruik maakt van Extra's en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat je een betaalregeling hebt. Hierdoor kan je zelf je bundel/Extra niet wijzigen. Ik mag dit wel voor je doen. Laat je het me weten of ik 'm per direct uit kan zetten? Dan doe ik dit meteen voor je! đŸ˜„

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 24 april 2025

Ja gelijk stoppen.

groet Ashley

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ashley, ik probeerde zojuist Deezer op te zeggen. Echter krijg ik een foutmelding. Door de betalingsregeling is het dus niet meer mogelijk dat ik 'm voor je uitzet. Ik heb de vraag voor de zekerheid bij mijn collega uitstaan. Zodra ik meer duidelijkheid heb, hoor je het direct van me! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen