Hi @Manonx93, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat het abonnement wel om een oud-Tele2 abonnement gaat, maar dat deze was aangegaan na 2020. Als het voor 2020 was en het registratienummer begon met NH, dan kon ik zelf een verzoek indienen. Want het toestelkrediet zou dan niet zichtbaar zijn in ons systeem. In dit geval wil je ik vragen om een e-mail te sturen naar onze incasso afdeling. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd waar alle informatie in staat. Ik zet het hier ook even neer:
Vermeld in de e-mail alsjeblieft:
- Je mobiele nummer (dit is het nummer uit je profiel) bij Odido
- Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
- De reden dat je het niet eens bent met de registratie
- Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
- En stuur documenten mee ter onderbouwing
Zodra je dat hebt gedaan, komt het bij onze incasso afdeling terecht. Zij zullen je verzoek dan binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en je per mail hierover informeren. Ik vermoed dat zij dan de registratie voor je zullen verwijderen, zodat je daarna snel op zoek kan gaan naar een huis voor jou en je kind. Wel zo fijn!
Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!