Skip to main content
Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Toon eerste reactie

783 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 6 september 2019
Hi @erik33, wanneer je een wachtwoord reset voor My Thuis aanvraagt dan wordt deze ook verstuurd naar het e-mailadres dat je op hebt gegeven bij je aanmelding, je Hotmail of Gmail adres bijvoorbeeld. Op die manier kan je je My Thuis resetten en via hier kan je dan eventueel het wachtwoord voor de webmail veranderen.



@Gunther170775 Wat lukt er precies niet? Ik hoor het graag, dan help ik je graag verder!

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 september 2019
Hai,



het lukt me niet om in te loggen op My T-Mobile Thuis. Ik heb een paar weken terug een nieuw abonnement afgesloten. Toen lukte het wel. Die heb ik weer opgezegd en een nieuwe afgesloten. Nu lukt het inloggen niet meer. Ik gebruik hetzelfde e-mailadres (die met @ t-mobilethuis.nl) en hetzelfde wachtwoord. Ik krijg echter telkens de melding 'Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres.' Die krijg ik zowel bij het inloggen, het account aanmaken als het wachtwoord opvragen.



Kunnen jullie helpen?



Bedankt,

Thijs

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 15 september 2019
Hey,



Vandaag T-Mobile alles in 1 besteld en wil nu inloggen op My T-Mobile thuis maar lukt niet.

Krijg onderstaande melding:



Het e-mailadres ........@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.



Kan iemand mij helpen om toch in te kunnen loggen?



Bedankt,

Jacob

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 september 2019
Ok, ik heb inmiddels maar gewoon gebeld met de klantenservice. Het is gefixt.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 23 september 2019
Hey @JGroenewold,



Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met mijn collega hierover. Zojuist heb ik jouw Gmail adres verwijderd uit een oudere aanvraag. Kun je nu nogmaals proberen om met je Gmail een nieuw wachtwoord op te vragen? Ik hoor graag of het nu wel lukt!

  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 23 september 2019
@Piotr , het is gelukt. Kan nu inloggen bij T-Mobile Thuis. Dank voor alle moeite.



Groet, Jacob

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 september 2019
Ik krijg geen e-mails, jullie hebben ook superveel spelfouten gemaakt in mijn naam dus ik heb het gevoel dat het daardoor komt

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 24 september 2019
Hi @Mooshoo, ik zie dat het inmiddels helemaal gelukt is met hulp van mijn collega en dat er inderdaad een spelfoutje in het e-mailadres zat, excuses daarvoor!

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 oktober 2019
Sander schreef:

heel veel,

 

Beste mensen, Gisteren besloten T Mobile thuis aan te schaffen. Alleen inloggen bij T Mobile thuis lukt niet. Krijg een melding dat ik een email adres moet gebruiken dat eindigt op @t-mobilethuis.nl en raad eens dat deed ik al. Helpdesk gebeld en die zeggen 2 weken wachten om voor de eerste keer in te loggen (!?) terwijl ik gepsamd wordt met het verzoek om in te loggen. Vandaag zelfs binnen twee dagen om mijn huidige provider op te kunnen zeggen. Hoe kan ik inloggen?

 

groet

 

jan B 




  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 oktober 2019

Beste mensen, Gisteren besloten T Mobile thuis aan te schaffen. Alleen inloggen bij T Mobile thuis lukt niet. Krijg een melding dat ik een email adres moet gebruiken dat eindigt op @t-mobilethuis.nl en raad eens dat deed ik al. Helpdesk gebeld en die zeggen 2 weken wachten om voor de eerste keer in te loggen (!?) terwijl ik gespamd wordt met het verzoek om in te loggen. Vandaag zelfs binnen twee dagen om mijn huidige provider op te kunnen zeggen. Hoe kan ik inloggen? groet jan B 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 oktober 2019

Beste geadresseerde,

Ik heb ongeveer een jaar geleden 4g thuis + modem abonnement afgesloten bij jullie voor 2 jaar.

Echter wou ik graag mijn contract duur zien en andere gegevens maar inloggen doet het niet bij mij.

Ik zou graag weer toegang willen tot mijn account zodat ik eventueel mijn abonnement kan aanpassen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd ik wacht jullie reactie af.

 

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ferhat Coskun


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 22 oktober 2019

Hey @Jantjeber,

Allereerst welkom Thuis! :smile: Om in te kunnen loggen binnen T-Mobile Thuis, heb je eerst een nieuw wachtwoord nodig. Dit kun je hier aanmaken. Zodra je dit hebt aangepast, dan kun je gelijk met je e-mail adres en nieuw wachtwoord inloggen binnen T-Mobile Thuis. Je hoeft hier zeker niet twee weken op te wachten.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

​​​​Hey @FerhatC,

Ik help je graag op weg! Op de inlogpagina van je My T-Mobile kun je je wachtwoord opnieuw aanvragen waarmee je weer probleemloos kunt inloggen. Klik hier. Dan moet het helemaal goed komen!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2019

Goedemorgen Piotr,

 

jouw voorstel lukt weer niet. Heb dit al een paar keer geprobeerd. Ik krijg steeds de melding dat ik met mijn T-mobile thuis e-mail adres moet inloggen terwijl ik dat juist doe !?

 

groet

 

jan B


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 oktober 2019

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 oktober 2019

Beste @Piotr ,

Ten eerste bedankt voor uw reactie.

Ten tweede werkt jouw suggestie niet ik heb meerdere malen geprobeerd om mn account wachtwoord via die link te wijzigen echter komt de email niet bij mij aan ook niet bij mn ongewenst.

Groeten,

 

Ferhat


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 25 oktober 2019

@Jantjeber Ik ben wat verder gaan zoeken en in jouw geval is er een dubbele aanmelding gedaan waardoor jouw e-mailadres er twee keer in staat. wees gerust, er loopt maar daadwerkelijk 1 aanmelding door. Ik laat het e-mailadres verwijderen bij de andere aanmelding, daarna kan je zonder problemen inloggen!

 

@FerhatC Heb je wel ooit een My T-Mobile account gehad? Ik zie niets gekoppeld aan je Community account. Als je nooit zelf een account aan hebt gemaakt dan kan je deze alsnog aanmaken. Als dit wel het geval is geweest stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum, laatste vier cijfers van het rekeningnummer en je klantnummer, dan kijk ik graag met je mee!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 oktober 2019

Hallo,

 

Ik probeer mijn t-mobile account aan te maken zodat ik naar mijn rekeningen kan kijken ect. maar mijn email adres wordt niet geaccepteerd. Ik heb mijn eigen email geprobeerd waarmee ik alle emails van t-mobile ontvang en het gegeven @t-mobilethuis.nl adres dat ik van jullie heb ontvangen. Hoe maak ik een account aan?

 

Het e-mailadres rozengard@t-mobilethuis.nl kan niet gebruikt worden om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Gebruik je @t-mobilethuis.nl e-mailadres.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 november 2019

Hoi, ik wil een account aanmaken op My T-Mobile Thuis om klantvoordeel te activeren. Ik krijg echter steeds deze melding: 

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.

Ik heb dit zowel met het @t-mobilethuis.nl emailadres als met mijn persoonlijke emailadres.

Graag hoor ik van jullie,

Groetjes Margo


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 12 november 2019

@rozengard Jouw e-mailadres staat twee keer in het systeem vanwege een eerdere geannuleerde aanmelding. Ik laat het e-mailadres weghalen bij de oude aanmelding, daarna kan je zonder problemen inloggen! Ik verwacht dat je dit binnen enkele werkdagen kan.

@margovdv In jouw geval zou je gewoon in moeten kunnen loggen. Mocht het echt niet lukken stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan zal ik kijken of ik het wachtwoord voor je kan resetten!


  • Debutant
  • 11 reacties
  • 12 november 2019

Ik heb net t mobile thuis besteld en wil een account aanmaken nu heb ik een mail ontvangen voor een wachtwoord aan te maken.

als ik dit doe dan krijg ik dit te zien 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 november 2019
NEERVOORT21 schreef:

Ik heb net t mobile thuis besteld en wil een account aanmaken nu heb ik een mail ontvangen voor een wachtwoord aan te maken.

als ik dit doe dan krijg ik dit te zien 

 

Ik krijg precies dezelfde melding. Ww opgevraagd met privé-mail en t-mobilemail, verschillende wachtwoorden geprobeerd, allen voldeden aan de eisen. Help?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 november 2019

Beste medewerker,

Vorige week aangemeld voor T-mobile Thuis, maar kunnen helaas geen wachtwoord aanmaken met het @t-mobilethuis e-mailadres. De gegevens worden niet herkend.

Kunnen jullie dit nakijken en activeren?

Bedankt!

Groet Pater86


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 november 2019

Ik heb dezelfde issues om het wachtwoord te wijzigen/ aan te maken


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 november 2019

This is soooooooooo annoying and ridiculous! I had already problem login to my Tmobile phone, and I never manage to login my Tmobile Home! This is such a simple thing to fix for your customers and make their life easier by combining the phone login and home login. I tried everything, reset password, waited long time, use my username, etc. especially why the hell would you have a @ t-mobilethuis.nl e-mail address, I never know it exists until now. I give up, I am going to switch to other companies.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 november 2019

Beste T-Mobile Moderator,

 

Ook ik krijg het volgende bericht “Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.”

 

Ik heb vier keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, met verschillende wachtwoorden, en via de laptop en mobiel. Toch krijg ik telkens dezelfde melding.

 

Graag jullie oplossing.

 

Groeten,

 

Michael


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen