DAG NUMMER 10 ZONDER INTERNET EN TV; eerst was er sprake van een storing in het modem dit was per dinsdag 4 maart opgelost, vervolgens bleek dit hier niet het geval meer te zijn en was er een ander probleem; er werd een monteur gestuurd. De eerste monteur zou op woensdag 5 maart komen maar u kunt het al wel raden; afgezegd. De monteur zou donderdag komen; wederom afgezegd. Nadat ik had gebeld zou de monteur echt op vrijdag 7 maart komen, beloofd namens de medewerker van Odido want zij had zelf contact gehad met Guidion. Tot mijn grote verbazing ontvang ik een bevestiging dat de monteur op zaterdag zou komen. Weer bellen naar Odido én Guidion; geen mogelijkheid dat het eerder kan terwijl een medewerker van Odido aangaf dat de monteur er echt zou zijn op vrijdag 7 maart. Verschillende toezeggingen; ZEER SLECHT. Vervolgens meerdere medewerkers gesproken, meerdere malen doorverbonden naar Guidion, waarvan Odido zelf ook names ons met Guidion hebben gesproken, maar tevergeefs; vier keer heeft de monteur afgezegd en ik vind dit zeer spijtig. Meerdere malen gebeld en aangegeven dat er monteur door jullie gestuurd zou worden. Als provider zijnde, dienen jullie dit op te lossen voor jullie klanten maar er gebeurt helemaal niets vanuit jullie. Welgeteld VIER KEER is het afgezegd, ik heb ondertussen ZES afspraakbevestigingen in mijn mail sinds woensdag 5 maart. Morgen staat er een afspraak gepland met Guidion, voor wel de VIJFDE keer. Hoe kan je zo met je klanten omgaan en vervolgens naar buiten publiceren zo'n goede service aan te bieden? Daarnaast vanuit zowel Odido en Guidion geen enkele keer de reden ontvangen waarom de monteur al zo vaak heeft afgezegd. Guidion zelfs nog een keer aan de telefoon gehad en vervolgens werd er zomaar opgehangen, wat een organisatie…..
Extra toelichting nog; afgelopen zaterdag 8 maart zou tussen 08.00 uur en 12.00 uur een monteur komen en om 09.30 ontvangen we het bericht dat de monteur WEER uitgevallen is, ook weer per sms wat ook een zeer slechte service betreft. Is dit de dienst die Odido levert aan klanten? Belachelijk SLECHT! Ondertussen ook weer drie dagen verder dat de volgende afspraak ingepland kon worden en het vandaag DAG NUMMER 10 IS DAT WIJ ZONDER INTERNET EN TV ZITTEN.
Kleine tip; KIES EEN ANDERE PROVIDER want dit is Odido en Guidion echt niet waard. Zeer zonde vanuit Odido overigens.
Hi
Hi
Goedemiddag, ik vind het lullig om te zeggen maar ik ben blij dat je ervan schrok zodat dit serieus genomen wordt. Ik heb de laatste vier cijfers van mijn IBAN genoteerd.
Dankjewel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.