Skip to main content
Beantwoord

WiFi 7

• 29 november 2024
  • 7 reacties
  • 369 Bekeken

Ik gebruik laptops, smartphones en tablets, mogelijk met WiFi 7. Heeft Odido een modem met WiFi 7 nu?

Beste antwoord door Waqqas

@WhaChang 

Nee, die heeft Odido nog niet. Je kan natuurlijk wel een eigen router of Acces Point gebruiken.

Bekijk origineel

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21036 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2024

@WhaChang 

Nee, die heeft Odido nog niet. Je kan natuurlijk wel een eigen router of Acces Point gebruiken.

• is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 30 november 2024

Jammer, is er al zicht op wanneer Odido deze krijgt, of wordt het zelf een router neerzetten?

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 399 reacties
  • 30 november 2024

ik zou er niet op wachten, en als ie er is dan alleen voor nieuwe klanten en jij mag je huidige zyxel gewoon ‘opgebruiken’.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 25 reacties
  • 4 december 2024
Waqqas schreef:

@WhaChang 

Dan gebruik ik nog steeds T50 modem met WiFi 5 heel erg slecht!

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 399 reacties
  • 4 december 2024
WhaChang schreef:
Waqqas schreef:

@WhaChang 

die haal je er natuurlijk tussenuit. Is al veel over geschreven op deze community.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13960 reacties
  • 4 december 2024

We hebben inderdaad nog geen modem met Wifi 7 standaarden. Uiteraard zullen we niet stil zitten en meegaan met de technologie. Echter is er op dit moment nog niks bekend hierover.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 25 reacties
  • 11 december 2024
emilimeters schreef:
WhaChang schreef:
Waqqas schreef:

@WhaChang 

die haal je er natuurlijk tussenuit. Is al veel over geschreven op deze community.

Nog steeds geen T56 modem heb ik met WiFi 6 nu!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen