Sinds kort kan ik ineens geen podcasts via de internetradio podcast functie meer ontvangen.
Mijn favorieten en de keuzemenu's van werelddeel, landen, genre, soort podcasts, etc. zijn er allemaal nog. Maar als ik een specifieke podcast kies krijg ik in plaats van de melding “Loading” een melding “Re-connecting..” en herstart de radio na enige tijd. in een enkel geval zie ik “Cannot open selected media”.
De internetradio functie zelf werkt prima: favorieten en nieuwe stations selecteren geen probleem. Alleen dan soms de melding “Network timeout Select to retry”.. wat na een volgende poging dan werkt.
Het maakt niet uit of de ontvangst via WiFi of het bekabelde netwerk gebeurt. De radio heeft hetzelfde gedrag op een KPN netwerk.
Het is een Numan 2 met software versie ir-mmi-FS2026-0500-0370-V2.13.21.cEX73778-1A45. Reset naar fabrieksinstellingen en opnieuw instellen had geen effect.
Misschien een relatie met de netwerkwerkzaamheden van 20 maart?
Opm.: Omdat volgens de klantenservice mijn T50 modem verouderd is, heb ik afgelopen vrijdag een nieuw T56 modem (en media converter ontvangen). Het nieuwe modem lost - zoals verwacht - het probleem niet op. De nieuwe media converter moet nog door Guidion aangesloten worden omdat hij moet worden aangemeld.