Skip to main content

Viaplay linear

• 18 februari 2025
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Hallo Allemaal,

Nu viaplay linear aangeboden wordt heb ik 2 vragen:
    1) Zit hier ook F1TV pro bij?
    2) Kan je dit met meerdere schermen kijken? Of moet ik de raceweekenden weer van de camping af om thuis met de kids te kijken?
Uitgelichte reactie

18 februari 2025

Hallo ​@Marco_fl 

Volgens een nieuwsbron gaat het om 2 zenders; Viaplay TV en Viaplay TV+ (betaalzender) dus geen F1TV pro.

Er zal hoogstwaarschijnlijk nog een topic geplaatst worden op de community met meer informatie.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Marco_fl 

Volgens een nieuwsbron gaat het om 2 zenders; Viaplay TV en Viaplay TV+ (betaalzender) dus geen F1TV pro.

Er zal hoogstwaarschijnlijk nog een topic geplaatst worden op de community met meer informatie.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 18 februari 2025

1) Er zit geen f1tvpro bij, maar wel gewoon Viaplay tv met alle F1 uitzendingen en samenvattingen.  Dus asn Formule 1 geen gebrek.

2) het wordt een liniair te bekijken kanaal wat dus op de Mediabox van Odido of de Smart tv apps draait. Die stream is dus geen OTT oplossing zoals Odido online TV.  Je moet dus je vaste Odido Internet lijn beschikbaar hebben. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2025
eric schreef:

1) Er zit geen f1tvpro bij, maar wel gewoon Viaplay tv met alle F1 uitzendingen en samenvattingen.  Dus asn Formule 1 geen gebrek.

2) het wordt een liniair te bekijken kanaal wat dus op de Mediabox van Odido of de Smart tv apps draait. Die stream is dus geen OTT oplossing zoals Odido online TV.  Je moet dus je vaste Odido Internet lijn beschikbaar hebben. 

Even in leken taal. Kan mijn zoon thuis op de smart tv met odido app viaplay (internet via odido) kijken en kan ik dan op de camping met ook een smarttv met odido app (wifi van de camping) ook kijken?

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 19 februari 2025
Marco_fl schreef:

Even in leken taal. Kan mijn zoon thuis op de smart tv met odido app viaplay (internet via odido) kijken en kan ik dan op de camping met ook een smarttv met odido app (wifi van de camping) ook kijken?

Sowieso kun je op de camping niet op een Smart TV kijken met de Odido TV app als je daar niet op het vaste Odido netwerk zit.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 19 februari 2025
rvk01 schreef:
Marco_fl schreef:

Sowieso kun je op de camping niet op een Smart TV kijken met de Odido TV app als je daar niet op het vaste Odido netwerk zit.

Maar wel met de Odido online TV app. Op je iPad/iphone/Laptop  in heel de EU! Ik heb er ook altijd gebruik van gemaakt. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen