Mijn internetverbinding van ODIDO betreft een glasvezelverbinding van 1 GB up en down
Graag zou ik mijn modem type T-50 willen vervangen door het nieuwe type de T-56.
Het nieuwe modem geeft, volgens dit forum in ieder geval een betere download en upload en er zit een aansluiting van 2,5 GB op.
Welke stappen zou ik moeten ondernemen om in bezit te komen van het nieuwere type modem.
Met vriendelijke groet,
Paul
Beste antwoord door Demy van Odido
Goedemiddag @pwvanduijn, begrijpelijk dat je je modem wil omruilen! Ik regel dit met alle liefde voor je. 😊 Zou je je profiel willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken en het voor je in orde maken. Goed om te weten: andere community-gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Ik hoor het graag, dan stuur ik het nieuwe modem direct op.
Goedemiddag @pwvanduijn, begrijpelijk dat je je modem wil omruilen! Ik regel dit met alle liefde voor je. 😊 Zou je je profiel willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken en het voor je in orde maken. Goed om te weten: andere community-gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Ik hoor het graag, dan stuur ik het nieuwe modem direct op.
Hoi @pwvanduijn, jij bedankt voor het aanvullen! Het is inderdaad gewoon omwisselen. Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊
Hoi @Mmariska, deze klant had een andere verouderde modem. Vandaar dat hij zijn modem wil vervangen. Zodra de storing voorbij is, kan hij gebruik maken van dit nieuwe modem.
Dank voor de reactie en het aanvragen van het nieuwe modem. Had al op het forum gelezen dat er wat storingen zijn met het modem (Zyxel T-56), wacht dus rustig af met installatie tot de storingen verholpen zijn.
Nog even wat vragen.
Wat moet er gebeuren met het oude modem.
Kan ik het oude modem bewaren als back-up in geval de nieuwe een storing heeft.
Of kan het oude modem niet meer warden gebruikt als de nieuwe eenmaal is geïnstalleerd.
@pwvanduijn De T-50 hoeft niet retour. Je kunt 'm inleveren bij een recyclepunt of houden. Je kunt hem ook nog gebruiken nadat je de T-56 aangesloten hebt. De T-56 kun je veilig aansluiten. De update die voor problemen zorgt, is inmiddels ingetrokken.
@pwvanduijn De T-50 hoeft niet retour. Je kunt 'm inleveren bij een recyclepunt of houden. Je kunt hem ook nog gebruiken nadat je de T-56 aangesloten hebt. De T-56 kun je veilig aansluiten. De update die voor problemen zorgt, is inmiddels ingetrokken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.