Skip to main content
Beantwoord

Vervangen van het T-50 modem door het nieuwere type modem T-56

• 27 februari 2025
  • 10 reacties
  • 109 Bekeken

Goedemiddag,

Mijn internetverbinding van ODIDO betreft een glasvezelverbinding van 1 GB up en down

Graag zou ik mijn modem type T-50 willen vervangen door het nieuwe type de T-56.

Het nieuwe modem geeft, volgens dit forum in ieder geval een betere download en upload en er zit een aansluiting van 2,5 GB op.

Welke stappen zou ik moeten ondernemen om in bezit te komen van het nieuwere type modem.

Met vriendelijke groet,

Paul

Beste antwoord door Demy van Odido

Goedemiddag ​@pwvanduijn, begrijpelijk dat je je modem wil omruilen! Ik regel dit met alle liefde voor je. 😊 Zou je je profiel willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken en het voor je in orde maken. Goed om te weten: andere community-gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Ik hoor het graag, dan stuur ik het nieuwe modem direct op.

Bekijk origineel

10 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 81 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2025

Goedemiddag ​@pwvanduijn, begrijpelijk dat je je modem wil omruilen! Ik regel dit met alle liefde voor je. 😊 Zou je je profiel willen aanvullen met de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken en het voor je in orde maken. Goed om te weten: andere community-gebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken. Ik hoor het graag, dan stuur ik het nieuwe modem direct op.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 3 maart 2025

Goedemorgen @Demy van Odido,

Alleerst dank voor de reactie.

Heb inmiddels mijn laatste 4 nummers van mijn rekeningnummer vermeld.

Zit er een installatiehandleiding bij of is het gewoon omwisselen.

Groet,

Paul

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@pwvanduijn, jij bedankt voor het aanvullen! Het is inderdaad gewoon omwisselen. Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Dit komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! 😊

• 32 reacties
  • 4 maart 2025

@Ishana van Odido het modem waar nu een storing mee is? Dat lijkt me niet toch...

Dan wil ik ook graag een nieuw modem ontvangen. Hoe kan ik dat regelen?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Mmariska, deze klant had een andere verouderde modem. Vandaar dat hij zijn modem wil vervangen. Zodra de storing voorbij is, kan hij gebruik maken van dit nieuwe modem. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@Ishana van Odido,

Dank voor de reactie en het aanvragen van het nieuwe modem. Had al op het forum gelezen dat er wat storingen zijn met het modem (Zyxel T-56), wacht dus rustig af met installatie tot de storingen verholpen zijn.

Nog even wat vragen.

1. Wat moet er gebeuren met het oude modem.
  2. Kan ik het oude modem bewaren als back-up in geval de nieuwe een storing heeft.
  3. Of kan het oude modem niet meer warden gebruikt als de nieuwe eenmaal is geïnstalleerd.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@pwvanduijn, helemaal goed hoor. Ik wens je een mooie dag! 😊 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 maart 2025

Zag dat je al gereageerd had ik weet niet of je mijn vragen heb gezien, dus bij deze.

Nog even wat vragen.

1. Wat moet er gebeuren met het oude modem.
  2. Kan ik het oude modem bewaren als back-up in geval de nieuwe een storing heeft.
  3. Of kan het oude modem niet meer warden gebruikt als de nieuwe eenmaal is geïnstalleerd.

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1796 reacties
  • 5 maart 2025

@pwvanduijn De T-50 hoeft niet retour. Je kunt 'm inleveren bij een recyclepunt of houden. Je kunt hem ook nog gebruiken nadat je de T-56 aangesloten hebt. De T-56 kun je veilig aansluiten. De update die voor problemen zorgt, is inmiddels ingetrokken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 6 maart 2025
TMTV schreef:

@pwvanduijn De T-50 hoeft niet retour. Je kunt 'm inleveren bij een recyclepunt of houden. Je kunt hem ook nog gebruiken nadat je de T-56 aangesloten hebt. De T-56 kun je veilig aansluiten. De update die voor problemen zorgt, is inmiddels ingetrokken.

Bedankt voor de reactie.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen