Dank je wel voor het delen van je gevoel en ervaring! Dit is bij lange na niet de service die wij voor ogen hebben. Graag kijk ik mee met de situatie, maar zie dat geen abonnement kan vinden wat gekoppeld is met het e-mailadres dat hier op de Community bekend is. Zal jij je klantgegevens willen toevoegen aan je profiel hier op de Community? Dan heb ik toegang tot je gegevens en kan ik je wellicht verder helpen. Ik hoor het graag van je!
Dank je wel voor het delen van je gevoel en ervaring! Dit is bij lange na niet de service die wij voor ogen hebben. Graag kijk ik mee met de situatie, maar zie dat geen abonnement kan vinden wat gekoppeld is met het e-mailadres dat hier op de Community bekend is. Zal jij je klantgegevens willen toevoegen aan je profiel hier op de Community? Dan heb ik toegang tot je gegevens en kan ik je wellicht verder helpen. Ik hoor het graag van je!
Dat heeft nu geen nut meer, heb alles al terug gestuurd. Maar blijf het een slechte beurt van T-Mobile vinden. Ben al jaren naar alle tevredenheid klant van T-Mobile, maar deze ontklantvriendelijke actie had ik nooit verwacht van T-Mobile
Dank voor je terugkoppeling en bedankt dat ik met je mee mocht kijken. Ik wil mijn excuus aanbieden voor de gang van zaken, want dit is niet hoe wij het voor ogen hebben. Normaliter kunnen dit soort problemen worden voorkomen door gebruik te maken van de Overstapservice. Ik zie dat in jullie geval dat ook is gedaan, maar is de overstap afgewezen door de nieuwe provider, omdat de einddatum van het contract bij T-Mobile te ver in de toekomst ligt. Om problemen te voorkomen, is het denk ik belangrijk om daarom met de nieuwe provider contact op te nemen of de aansluiting een goede doorgang kan genieten. Weet dat de deur bij ons altijd open staat en we je welkom heten.
Beste Boris, volgens mij zit het anders in elkaar, heb T-Mobile opgezegd in mijn herroeping tijd, maar het is gebeurd. Kan ik uit coulance geen voucher code krijgen voor data in ieder geval tot de 16 januari??
Als je het T-Mobile contract weer hebt opgezegt in de herroeping tijd, dan kun je niet verwachten dat het afkoppelen naadloos aansluit naar de weer andere/oude provider. Als internet zo belangrijk voor je is dan is het best “gevaarlijk” om nieuwe abonnementen aan te vragen en eigenlijk weer direct op te zeggen. Zodra je de herroeping inzet wordt de order teruggedraaid en je abonnement beeindigd.
Je kunt eenvoudig je abonnement voor 1 maand upgraden naar unlimited via my-t-mobile. (gaat direct in, en dan kies je morgen weer voor een downgrade naar je huidige abonnement, dat gaat dan de 1e van de maand weer in)
Je praat hier met medeklanten zoals ik. Moderators herken je aan het T-Mobile logo achter hun naam. Ik dacht even met je mee hoe je internet zelf Unlimited mogelijk kan maken.
Zoals @eric uitlegt is de Community een verzamelplek van klanten, waarbij hulp wordt geboden en vragen beantwoord vanuit het perspectief van de klant. Eric helpt je graag mee vanuit dat perspectief, waarop we een respectvolle manier tot een oplossing kunnen komen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.