Skip to main content

Problemen Uden

• 1 januari 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

We hebben geen internet (regio Uden). De MediaConvertor geeft een LOS fout.

Uitgelichte reactie

1 januari 2025

Hi ​@edwin_0dido, dank voor dit topic en excuus voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken maar zie dat je verbinding inmiddels weer online is. Er was sprake van een onderbreking op ons netwerk. Klopt het dat jij weer online bent? Dank voor het laten weten!

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@edwin_0dido, dank voor dit topic en excuus voor het ongemak! Ik heb meteen meegekeken maar zie dat je verbinding inmiddels weer online is. Er was sprake van een onderbreking op ons netwerk. Klopt het dat jij weer online bent? Dank voor het laten weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 januari 2025

Hoi ​@Cheyenne van Odido , bedankt, het werkt nu weer inderdaad.

Wat ik me afvraag (en waar ik me eigenlijk ook aan erg) is waarom je geen digitale storingsmelding kan doen als er geen mensen aanwezig zijn. Het kan dan alleen via de  community. Via de website kan je controleren of er een storing is. Die geeft dan doodleuk aan dat er geen storing is (terwijl dat wel zo is), maar je kan dan vervolgens geen melding maken van de storing. Ik snap dat die 's nachts niet opgepikt wordt, maar het is toch handig als jullie in de ochtend een lijstje hebben van klanten die problemen hebben ervaren? En klanten hebben in ieder geval het idee dat ze hun ei kwijt hebben gekund door de storing te melden.

Dit is overigens de 2e keer in een paar maanden dat het modem een LOS-fout geeft. Aangezien  het netwerk hier als AON is aangelegd, met dus een directe lijn naar de POP, moet het probleem beide keren aan de POP gelegen hebben. Wat was er aan de hand en gaat dit vaker voor komen? Via KPN/AON heb ik 2 jaar lang nooit issues gehad, nu al 2x met jullie GPON netwerk in 4 maanden tijd...

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@edwin_0dido, ik begrijp je wens. De storingschecker op de website werkt nog niet helemaal lekker. Daarom hebben wij dit topic. Hier zetten wij een storing op zodra deze ons bekend is. Jouw wens om ergens je storing te kunnen melden zal ik zeker meenemen. Weet wel dat je hier op de Community altijd terecht kunt, want wij pakken dit op en blijven scherp op deze meldingen. Zo zag ik gisterochtend gelijk de meldingen vanuit Uden. Had het nog niet opgelost geweest, had ik het gelijk intern gedeeld. Jouw gegevens krijg ik via je Community profiel. Ik dank je wel voor het delen van je ervaring en wens, dat is super waardevol!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen